اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان خبر داد

نفت آبادان آماده رویارویی با راه‌آهن تهران / رفع سوء تفاهم با ابوذر رحیمی

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور آماده رویارویی با راه آهن تهران است.

نفت آبادان آماده رویارویی با راه‌آهن تهران / رفع سوء تفاهم با ابوذر رحیمی

مهدی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اشاره به بازی اخیر تیم فوتبال نفت آبادان با تیم امید نفت اهواز اظهار کرد: در این بازی سرمربی تیم به جوان‌ترها میدان داد و خواست که بازیکنانی را که کمتر موفق به حضور در زمین می‌شوند را محک بزند.

وی با بیان اینکه امروز را به بازیکنان استراحت دادیم تا فردا تمرینات را ادامه دهیم، افزود: سه شنبه شب آبادان را به مقصد تهران ترک می‌کنیم تا در اردویی چهار روزه در کمپ تمرینی کردان کرج بر روی مسائل تاکتیکی تیم تمرکز کنیم و پس از آن جمعه راهی تهران می‌شویم تا برای دیدار با راه‌آهن در ورزشگاه اکباتان مهیا شویم.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص غیبت ابوذر رحیمی در تمرینات این تیم تصریح کرد: به نظر نمی‌رسد این بازیکن مشکل خاصی داشته باشد، امروز نیز با این بازیکن جلسه‌ای داریم تا اگر سوء‌تفاهمی ایجاد شده، برطرف شود.

تیم صنعت نفت آبادان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه در تهران و در ورزشگاه اکباتان از ساعت 15:15 میهمان تیم راه آهن تهران است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته شنبه و از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم امید نفت اهواز بود که این دیدار در پایان با حساب سه بر دو به سود تیم آبادانی خاتمه یافت.

گل‌های نفت آبادان را در این دیدار حامد سرلک و محمد مهدی الهایی در نیمه اول و روح‌الله عرب در نیمه دوم به ثمر رساندند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول