اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان:

نفت نوین آبادان در بازی مقابل استیل آذین 4 غایب دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: نگران جایگزین برای بازیکنان مصدوم هستیم چرا که در بازی مقابل استیل آذین، چهار غایب داریم.

نفت نوین آبادان در بازی مقابل استیل آذین 4 غایب دارد

علیرضا فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص بازی امروز تیم خود در مقابل تیم فوتبال استیل آذین اظهار کرد: این بازی هم مثل سایر بازی‌ها سه امتیاز دارد اما بازی سختی در مقابل استیل آذین داریم چرا که از این تیم شناختی نداریم.

وی در مورد غایبان این تیم در بازی امروز اضافه کرد: در این بازی چهار بازیکن ما شامل محمد سرافراز، فرشاد حاجی‌پور، سعید عاشوری و رضا هاشمی به دلیل مصدومیت، تیم را همراهی نمی‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان خاطرنشان کرد: مشخص نشد که سیاست باشگاه در مورد این تیم چیست، چرا که از لحاظ بازیکن مهره در مضیقه هستیم.

وی با بیان اینکه ما اکنون با مصدومیت این بازیکنان نگران جایگزینی برای آنها هستیم، گفت: در بعضی پست‌ها اصلاً بازیکنی نداریم و ناچاریم از بعضی بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده کنیم.

فیروزی در مورد نتایج خوب چند هفته اخیر این تیم گفت: طبیعی‌ است که بازیکنان بعد از چند هفته بر روی نوار آمادگی افتاده و با هم هماهنگ شده‌اند.

وی ادامه داد: من در مورد این بازیکنان آینده خوبی را می‌بینم چرا که بازیکنان بومی بسیار با استعداد هستند و با اندکی حمایت می‌توانند آینده‌ای درخشانی را برای تیم رقم بزنند.

انتهای پیام/ 72001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول