اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نفت نوین آبادان:

در صدد تقویت خط دفاعی تیم نفت نوین آبادان هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم نفت نوین آبادان با اشاره به ضعف خط دفاعی تیمش گفت: در صدد تقویت خط دفاعی این تیم هستیم.

در صدد تقویت خط دفاعی تیم نفت نوین آبادان هستیم

علیرضا فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اشاره به بازی روز گذشته تیم نفت نوین آبادان در مقابل سرمربی تیم سایپا مهر کرج اظهار کرد: روز گذشته، بازی خوبی را از تیم شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه تیم نفت نوین همیشه خوب بازی می‌کند، افزود: تنها بازی خوب ملاک نیست زیرا اگر تیمی تا پایان بازی به گل دست پیدا نکند هیچ امتیازی نمی‌گیرد.

این مربی نام آشنای آبادانی با اشاره به ضعف خط دفاعی تیمش بیان کرد: تیم ما در این بازی به‌دنبال برد بود و همین امر استرس زیادی در بازیکنان ایجاد کرد؛ بعد از به ثمر رسیدن گل طبیعتاً حملات زیادی روی دروازه ما انجام شد اما مدافعان نفت نوین با به‌کارگیری تمام توان، اجازه کار را به مهاجمان حریف ندادند.

تیم صنعت نفت نوین آبادان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، روز یکشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم سایپا مهر کرج رفت که در پایان تیم نفت نوین آبادان با تک گل دقیقه 73 حمید خفایی بر حریف خود چیره شد.

این پیروزی اولین برد آبادانی‌ها در لیگ امسال محسوب می‌شود؛ تیم نفت نوین آبادان با این پیروزی از مجموع پنج بازی انجام شده صاحب پنج امتیاز است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول