اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

نبی‌الله باقریها از تیم نفت آبادان جدا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در صورت توافق دو طرف نبی‌الله باقریها از تیم نفت جدا می‌شود.

نبی‌الله باقریها از تیم نفت آبادان جدا می‌شود

خلیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هنوز به طور قطع نبی‌الله باقریها از تیم جدا نشده و این موضوع منوط به توافقاتی است که بعد از پایان نیم فصل بر سر قرار داد این بازیکن حاصل می‌شود.

وی افزود: متاسفانه این شائبه بین بازیکنان به وجود آمده که یارگیری این باشگاه در نیم فصل شاید جای بعضی از بازیکنان را در ترکیب اصلی تنگ کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه کرد: اما چنین چیزی نیست ما به تمام نفراتی که در اختیار داریم نیاز مبرم داریم زیرا این بازیکنان فعلی نسبت به بازیکنان جدید با شرایط تیم آشنایی بیشتری دارند.

صالحی خاطرنشان کرد: اما تیم صنعت نفت آبادان باید در بعضی خطوط تقویت شود و این امر اجتناب ناپذیر است ضمن اینکه این مسئله خواسته سرمربی و هواداران پر تعداد این تیم است.

وی یادآور شد: متاسفانه تیم صنعت نفت آبادان بد بسته شده و در بعضی پست‌ها بازیکن نداریم و در برخی پست‌ها نیز کمبود بازیکن داریم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان به احتمال جدایی مدافع این تیم در نیم فصل آینده اشاره کرد و گفت: در این ارتباط توافقاتی صورت گرفته و قرار شد در نیم فصل در مورد قرارداد این بازیکن توافقاتی صورت پذیرد تا این بازیکن بتواند از تیم نفت جدا شود.

پیش از این اعلام شده بود نبی‌الله باقریها به دلیل نارضایتی از نیمکت‌نشینی خود از مسئولان این تیم خواسته بود تا از این تیم جدا شود.

انتهای پیام/2329/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول