اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

اقتدار بسیج در تأسی از فرهنگ عاشوراست

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان گفت: اقتدار بسیج در تأسی از فرهنگ عاشورا است.

اقتدار بسیج در تأسی از فرهنگ عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام حسین انصاری ظهر امروز در دیدار با تعدادی از بسیجیان شهر دانسفهان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: تقارن این ایام با هفته گرامیداشت بسیج نشان‌دهنده آن است که بسیجیان و پاسداران اقتدار و عزت خویش را از عاشورا دارند و پیرو و مطیع امر ولایت هستند.

امام جمعه دانسفهان با بیان اینکه بسیج در هیچ‌ زمان از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز از مسیر حقیقی خویش که همانا پیروی از منویات رهبری و تلاش برای اقتدار ایران اسلامی است خارج و یا انحراف پیدا نکرده است، افزود: تبعیت از ولایت بزرگ‌ترین افتخار برای بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر تکامل قرار داشته و در این راه مورد انواع تهاجم‌ها و کینه‌توزی‌های غرب و دشمنان قسم‌خورده قرار گرفته است، بیان کرد: بصیرت و هوشیاری که آحاد بسیجیان در زمان‌های مختلف انقلاب و به ویژه در فتنه‌های گوناگون از آن بهره‌مند بوده‌اند هیچگاه اجازه تعدی و لشکرکشی دشمنان را به این مرز و بوم نداده و سبب تعالی‌ جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه دانسفهان بیان کرد: قشر‌های مختلف بسیج در صنوف گوناگون هیچگاه تا به امروز ذره‌ای هر چند اندک از مسیر نورانی ولایت عقب نشینی نکرده و این مهم بیانگر پاکی و اصالت این نهاد مقدس است.

انصاری با اشاره به افتخار آفرینی‌های بسیجیان در ایام جنگ هشت ساله تحمیلی و شکست مفتضحانه دشمنان بیان کرد: هیچ‌‌کدام از کینه‌توزی‌ها و تهدیدات نتوانسته است تا به امروز خللی را در اندیشه و تفکر بسیجی ایجاد کند و رمز ایستادگی نهاد مقدس بسیج هم تکیه بر فرهنگ عاشورا است.

وی ادامه داد: مکتب اهل‌بیت مایه سعادت و رستگاری برای تمام مسلمانان و به ویژه شیعیان است و کسانی که به این مکتب تمسک کرده و از آن درس عشق، دین و وفاداری بیاموزند قطعا برابر توطئه‌های شیطان بیمه شده و هرگز دچار انحراف نمی‌شوند.

امام جمعه دانسفهان در خاتمه با آرزوی توفیق برای بسیجیان و رزمندگان تصریح کرد: تلاش برای توسعه آبادانی و سازندگی ایران اسلامی بر عهده بسیجیان قرار داشته و امیدواریم که بتوانیم در راستای حفظ و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی گام‌ برداریم.

انتهای پیام/77005/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول