اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

دشمن به دنبال به انحراف کشاندن فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: دشمن به دنبال به انحراف کشاندن فرهنگ عاشورایی است.

دشمن به دنبال به انحراف کشاندن فرهنگ عاشورایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در آیین تجلیل از پیرغلامان اهل بیت این شهرستان با بیان اینکه تفکر دشمن در راستای تضعیف اعتقادات و باورهای اسلامی است، یادآور شد: فرهنگ عاشورایی تفکر والایی است که دشمن آن را نشانه گرفته است.
وی با اشاره به اینکه دو تفکر بصیرت و صبر همواره در سرلوحه زندگی ملت ایران قرار داشته است، گفت: در این دوران هر قشری باید در جایگاه خود به انتقال بصیرت در جامعه کمک کند.
اکبرزاده با اعلام اینکه صبری که ملت مسلمان ایران همواره از آن بهره‌مند بوده از فرهنگ عاشورایی نشات گرفته است، یادآور شد: به همین دلیل دشمن همواره به دنبال به انحراف کشاندن فرهنگ عاشورایی است.
فرماندار آمل با بیان اینکه اگر نبود بصیرت متولیان دینی و عالمان دلسوز در پای منابر شاید اسلام به بیراهه رفته بود، تصریح کرد: باید در زمینه مداحی اشعاری قرائت شود که در راستای فرهنگ عاشورایی باشد.
وی بر انتقال این فرهنگ به نسل جدید از طریق مداحی‌ها تاکید کرد.
رئیس تبلیغات اسلامی آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مداحان در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند، اظهار داشت: آنچه باعث ماندگاری اسلام در 1400 سال گذشته شده دفاع وعاظ و مداحان از آن در طول سال ها بوده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قنبری با بیان اینکه این قشر تاکنون زحمات زیادی برای زنده نگه داشتن نام حسین (ع) و عاشورا در جامعه کشیده است، افزود: این امر موجب شد تا اسلام و عاشورایی با نام آنچه در عربستان و برخی کشورهای عربی نامیده می‌شود به وجود نیاید.
وی تصریح کرد: اسلامی که امروز ما آن را تبلیغ می‌کنیم چیزی نیست که بتوان در وهابیت و بهاییت آن را پیدا کرد و این از همت بالای وعاظ است. 
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول