اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان اردبیل:

اقتدار بسیج از فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اقتدار و سربلندی تمام عیار بسیجیان مرهون اقتدار و فرهنگ عاشورا است که به نظر می‌رسد در این الگوی بی‌نظیر بسیجیان در تراز جهانی قرار گرفته‌اند.

اقتدار بسیج از فرهنگ عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در آستانه هفته بسیج و در گردهمایی بسیجیان سلحشوران عرصه دفاع از نظام اسلامی در اردبیل اظهار داشت: در یک تقارن شایسته هفته بسیج با ایام عزاداری ماه محرم که همخوانی و تناسبی نیز در اهداف و سیاست‌گذاری‌ها وجود دارد پیدا کرده است که امیدواریم بسیجیان عاشورایی امسال در برگزاری برنامه‌ها و نشان دادن روحیه عاشورایی خود سنگ تمام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با شعار عاشورا و انتظار گرامی داشته می‌شود و بسیجیان در تمام برنامه‌های خود شعار هیهات من‌ الذله و لبیک یا ثار‌الله را سر می‌دهند، خاطرنشان کرد: در تقارن این ایام شاهد برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در اقتدا به مولایشان امام حسین (ع) 5 آذر ماه و همچنین همایش زینبیون در اقتدا به شیرزن دشت نینوا حضرت زینب (س) با حضور بسیجیان خواهر در اردبیل برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در این ایام بیش از 500 برنامه محتوایی با شاخصه‌های ارزشی و ولایت‌مداری در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود، یادآور شد: ما به تمام دنیا با روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی اعلام کردیم که این ملت حسینی و عاشورایی تسلیم زر و زور دنیوی نمی‌شوند چرا که مردم بسیجی ایران گام در مسیر عزت‌آفرین فرهنگ عاشورایی گذاشتند که سراسر آن عزت و سربلندی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابازاده گفت:‌ 30 آبان ماه به عنوان اولین روز هفته بسیج با تجدید بیعت با آرمان امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب آغاز خواهد شد که در این روز برنامه‌های متنوعی نیز در جای جای استان در گرامیداشت هفته بسیج و تقارن این ایام با چهارمین روز ماه محرم در عرض ارادت به محضر امام حسین (ع) با عزاداری‌های ویژه بسیجیان همراه خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در نامگذاری این هفته سعی شده است شجاعت، بصیرت، صبر و استقامت امام حسین (ع) و یاران باوفایش به ویژه حضرت ابوالفضل‌العباس و ام‌المصائب گرامی داشته شود، عنوان کرد:‌ نمایشگاه‌های فرهنگی ـ معنوی در این ایام به همراه رزمایش‌های منطقه‌ای برگزار خواهد شد تا توان بسیجیان رهرو مکتب حسینی بیش از گذشته نمود پیدا کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت: شاکله بسیج شاکله خدمتگزاری در تمام عرصه‌ها و حضور در تمام صحنه‌ها بدون حد و مرز خاص با محوریت ولایت و حفظ ارزش‌هاست که بسیجیان ما رمز پیروزی در جنگ، موفقیت در دوران سازندگی و عزتمندی در عصر هجمه‌های اقتصادی را در صلابت و ایستادگی واقعی می‌دانند.

بابازاده از بسیج به عنوان عنصر تمام عیار در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن یاد کرد و افزود: در هر عرصه‌ای که نظام ما و این ملت دغدغه و نگرانی داشتند ورود پیدا کرده و توانسته است آرامش و اطمینان قلبی را به دوستداران نظام برگرداند.

وی به تشکیل حلقه‌های صالحین و اجرای طرح‌های عمرانی به ویژه ساخت سالن‌های ورزشی برای حفظ آمادگی و روحیه بسیجیان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ شکل‌گیری حلقه‌های صالحین توسط بسیجیان مدرسه عشق تربیتی و معرفت‌آموزی و بصیرت‌افزایی است که در استان اردبیل بیش از 4 هزار و 500 مورد از این حلقه‌ها شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود حضور بسیجیان در عرصه‌های سازندگی و برگزاری رزمایش‌های متعدد در طول سال به ویژه رزمایش «لبیک یا علی» را در حفظ آمادگی و بالا بردن توان رزمی نیروهای بسیج یادآور شد و تصریح کرد: بسیجیان ما در اطاعت محض از فرمان ولایت فقیه در سال تولید ملی و تقویت جبهه اقتصاد مقاومتی سعی می‌کنند زمینه را برای مشارکت همه جانبه در ارتقای این عرصه فراهم آورند و خودشان نیز مبلغ و مبشر استفاده از کالاهای تولید داخلی هستند.

انتهای پیام/62005 /ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول