اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا- 59

مرتضوی: هفته بسیج فرصت ترویج فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: هفته بسیج فرصت تبیین نقش بسیج در طول تاریخ اسلام است و باید به خوبی از این فرصت بهره‏برداری شود.

مرتضوی: هفته بسیج فرصت ترویج فرهنگ عاشورایی است

سیدمحمدحسن مرتضوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، اظهار داشت: بسیج در جنگ نرم معرف قابلیت‌ها، عملکردها و توانمندی‌های خود بوده و در عرصه‌های تربیتی، فرهنگی، سازندگی، علمی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی نیز کارکردهای خود را اثبات کرده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه ‌داشتن ارزش‌های عاشورایی است و باور داریم که روح بسیجی در آحاد ملت به ویژه جوانان وجود دارد.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان بیان داشت: امروز ما درگیر جنگی به مراتب پیچیده‌تر از دفاع مقدس هستیم؛ بنابراین، تعریف بسیج نیز باید متناسب با شرایط و ماهیت جنگ نرم باشد و بسیج در این عرصه مسئولیت سنگینی بر دوش دارد.

مرتضوی ادامه داد: بسیجیان در جنگ نرم، میدان‌داران اصلی مقابله با دشمن هستند و به عنوان مجاهدان انقلاب اسلامی در جبهه درونی نیز با امر به معروف و نهی از منکر به جهاد اکبر می‌پردازند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در جبهه درونی با امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را به سمت آرمانی خود که جامعه‌ای اسلامی است، سوق می‌دهند.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان تاکید کرد: هفته بسیج امسال که با ایام دهه محرم تقارن پیدا کرده و این فرصت مغتنمی برای بیان خدمات ارزشمند و چشم‌گیر بسیجیان به جامعه عاشورایی است.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان افزود: بسیج به همه برنامه‌های خود رنگ و بوی عاشورایی داده و شعار ما در این هفته، «بسیج امتداد راه عاشورا» است.

مرتضوی با بیان اینکه بسیج مدافع اصلی انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی است، گفت: نیروهای بسیجی در تحقق اهداف انقلاب و ولایت در همه عرصه‌ها حضور دارند و در راه پاسداری از کیان دین و ارزش تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در دوران پس از انقلاب، در همه صحنه‌ها وظایف خطیر خود را در راستای حراست از انقلاب اسلامی به خوبی انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان تاکید داشت: بسیج باید همچنان برای بقای اهداف نظام و انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های مورد نیاز، حضور فعال داشته باشد.

مرتضوی نقش بسیج را بی‌بدیل و پویا خواند و افزود: تشکیل بسیج توسط آن امام همام یک کار بزرگ بود و امروز ما شاهد به ثمر نشستن میوه‌های مادی و معنوی آن در بخش‌های مهم سازندگی، فرهنگی و امنیتی هستیم.

وی با اشاره به لزوم ولایت‌مداری آحاد جامعه بیان داشت: بزرگ‏ترین درسی که می‌توانیم از حادثه عظیم کربلا بگیریم، همین ولایت‌مداری است.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان افزود: باید تا آخرین لحظه از ولی‏فقیه زمان خود حمایت کنیم و این را به نسل جوان هم بیاموزیم.

انتهای پیام/74006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول