اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک خواستار شد

استفاده از فرهنگ عاشورایی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: باید از ظرفیت فرهنگ عاشورا برای مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده شود.

استفاده از فرهنگ عاشورایی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک حجت‌الاسلام سعید علیپور در جلسه شورای کانون مداحان اندیمشک این شهرستان اظهار داشت: باید برای توسعه مداحی در سطح شهرستان از فرهنگ غنی عاشورایی بهره‌مند شویم و باید چراغ راه در این‌ رابطه باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با ابراز خرسندی از برگزاری موفق دوره‌های آموزش تخصصی مداحی و جلسات عمومی ذاکرین اهل‌البیت (ع) که به صورت هفتگی از سنوات گذشته در حال برگزاری بوده است، افزود: اینگونه برنامه‌ها سبب می‌شود تا مداحان برای تمرین و بالا کشیدن سطح مداحی خویش و انتخاب اشعار، آهنگ و سبک‌های مناسب تلاش بیشتری کنند و این نشست‌ها در افراد علاقمند ایجاد انگیزه خواهد کرد.

وی با اشاره به جنگ نرم و تلاش دشمنان اسلام برای به انحراف کشاندن جوانان افزود: باید از ظرفیت فرهنگ عاشورا استفاده شود و با توجه به وسعت میدان مداحان و اثرگذاری آن و نیز اقبال خوب جوانان، باید از این زمینه بسیار مستعد بهره‌مند شد و به درستی در این مزرعه بذر افشانی کنیم و با تربیت جوانان و نوجوانان محصول با ارزش و نیروهای خدومی برای نظام مقدس اسلامی تولید کنیم.

همچنین در این جلسه محمد دهدار معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به اهمیت پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در راستای آموزش همگانی و اطلاع رسانی آحاد جامعه، در بیاناتی خواستار تعامل بیشتر با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک شد.

در ادامه شورای کانون مداحان و شاعران مذهبی درباره پربار کردن برنامه‌های آموزش مداحی به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی نیز درباره ارتقای سطح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماه‌های آتی در سطح شهرستان اندیمشک اتخاذ شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول