اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با محرم حسینی

نمایشگاه فرهنگ عاشورایی در بویین زهرا گشایش یافت

خبرگزاری فارس: شهردار بویین زهرا گفت: نمایشگاه بزرگ فرهنگ عاشورایی همزمان با آغاز ایام محرم‌ حسینی در مجتمع آموزشی شبانه‌روزی بهار آزادی شهرستان بویین زهرا گشایش یافت.

نمایشگاه فرهنگ عاشورایی در بویین زهرا گشایش یافت

علی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: نمایشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی همزمان با آغاز هفته کتاب در بوستان‌های شهدای بخش مرکزی بویین زهرا گشایش یافت.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: غرفه‌های مختلفی مانند کتاب، نرم‌افزا‌رهای متنوع، محصولات فرهنگی و دینی، تصاویر هنری قرار است در این نمایشگاه برای بازدید عمومی در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی برای اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در طول سال و مناسب‌های مختلف، تصریح کرد: شهرداری بویین زهرا سعی کرده است تا با نگاه ویژه به مسئله توسعه شهری در مباحث فرهنگی نیز پیش گام بوده و به همین منظور سالیانه صد‌ها برنامه فرهنگی با محوریت شهرداری و تعامل نهاد‌های دیگر برگزار می‌شود.

شهردار بویین زهرا با اشاره به اینکه فضا‌سازی مناسب شهری هر ساله در آستانه فرارسیدن ایام محرم و سوگواری حسینی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی این شهرداری صورت می‌گیرد، عنوان کرد: کمک به هیئت و توزیع اقلام متنوع فرهنگی بخشی از مجموعه برنامه‌های این شهرداری است که به اجرا در می‌آید.

صفری بیان کرد: طرح‌های و پروژه‌های عمرانی شهرداری بویین زهرا نیز با جدیت خاصی در حال پیگیری است و امیدواریم که تا ایام دهه مبارک فجر بتوانیم دو  طرح عمرانی را در حوزه فضای سبز عمومی به مرحله نهایی برسانیم.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بزرگ عاشورا در مجتمع آموزشی بهار آزادی این شهرستان همزمان با ایام ماه محرم بیان کرد: بیش از 100 میلیون ریال از سوی شهرداری برای برپایی این نمایشگاه اختصاص یافته است.

شهردار بویین زهرا اضافه کرد: تلاش برای اجرای برنامه‌های مانند همایش‌های عاشورا‌پژوهی و نیز تعزیه‌خوانی جزو اولویت‌هایی است که در دستور کار قرار داشته و امیدواریم با تعامل ارگان‌های دیگر و به‌ ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم چنین برنامه‌ها را در این شهر برگزاری کنیم.

انتهای پیام/77005/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول