اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز‌:

مبلغان توسعه فرهنگ عاشورایی را بیشتر مد نظر قرار دهند

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مداحان و مبلغان توسعه فرهنگ عاشورایی را بیش از همه چیز مد نظر قرار دهند.

مبلغان توسعه فرهنگ عاشورایی را بیشتر مد نظر قرار دهند

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مداحان و مبلغان باید در مسیر آگاهی دهی به نسل امروز به منظور نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی گام بردارند و افکار نوجوانان و جوانان را به سمت این مهم سوق دهند.

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم مداحان و مبلغان باید تمام سعی خود را در ارتقای این فرهنگ انجام دهند و فرهنگ عاشورایی را در بین نسل امروز نهادینه کنند.

وی ادامه داد: بیان واقعیات عاشورا و قیام امام حسین (ع) بهترین راهکار برای توسعه فرهنگ عاشورایی است.

مسعودی خاطرنشان کرد: بیان خرافه و بازگو کردن مطالبی که در هیچ کجای تاریخ دینی ما نگاشته نشده است ما را از اهدافمان دور خواهد کرد.

وی با اشاره به این که پاسداری از فرهنگ عاشورایی مهم‌ترین وظیفه مسئولان و به ویژه مداحان و مبلغان است افزود: مداحان و روحانیون از مهم‌ترین عناصری هستند که باید در حفظ و توسعه این فرهنگ تلاش کنند.

مسعودی گفت: با توجه به هجمه‌های شدید دشمنان علیه تفکر شیعی باید گام‌های خود را استوارتر از گذشته در مسیر حفظ و زنده نگه داشتن قیام عاشورا برداشته و با سوق دادن نسل امروز به سمت فرهنگ عاشورایی این هجمه دشمنان را نیز نابود کنیم.

وی از مداحان و شعرای  آیینی خواست تا در صفوف اول این مبارزه قرار گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: برنامه‌ریزی‌ها جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز یکی از دیگر از اقدامات اساسی است که باید از سوی مسئولان مربوطه انجام شود.

انتهای پیام/2302/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول