اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش بین‌المللی نکوداشت صباحی‌بیدگلی ـ 3

لاریجانی: فرهنگ عاشورایی تأمین‌کننده نیازهای عاطفی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ عاشورایی و ادبیات آئینی تأمین‌کننده نیازهای عاطفی و معنوی ایرانیان بوده است.

لاریجانی: فرهنگ عاشورایی تأمین‌کننده نیازهای عاطفی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در پیامی که در مراسم افتتاحیه همایش بین‌المللی صباحی‌بیدگلی توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان قرائت شد این همایش نکوداشت را فرصتی مغتنم و مبارک برای پاسداشت اندیشه‌های متعالی کسانی دانست که فرهنگ و تمدن ایران اسلامی وامدار مجاهدت و کوشش خالصانه آنان است.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: شاعران صاحب توفیق در گستره شعر و ادب فارسی با دارا بودن ذوق سالم، نیت خالص و دل پاک در راه بازتاب دادن رهبری‌ها، ایثار و فداکاری و مهربانی‌های خاندان رسالت و ولایت به درستی گام برداشته‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نتیجه کار مخلصانه آنان مایه شور و نشاط بخشیدن به احساسات پاک شیفتگان خاندان وحی بوده و در همه سده‌ها فرهنگ عاشورایی و ادبیات آئینی نیازهای عاطفی و معنوی ایرانیان را تأمین کرده است.

لاریجانی در پایان این پپام از دست‌اندکاران برگزاری همایش بین‌المللی نکوداشت صباحی‌بیدگلی تقدیر و حاصل آن را یک یادگاری ارزشمند به جامعه دانشگاهی و به ویژه جوانان مشتاق قلمداد کرد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول