اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

ایران ذره‌ای به بیگانگان باج نمی‌دهد/ذلت در فرهنگ عاشورایی بی‌معناست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: ملت عاشورایی ایران ذره‌ای به دشمنان فرصت و مجال اقدامات خبیثانه را نمی‌دهند و در این زمینه حاضر نیستند باجی به بیگانگان بدهند.

ایران ذره‌ای به بیگانگان باج نمی‌دهد/ذلت در فرهنگ عاشورایی بی‌معناست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عصر امروز در گردهمایی مسئولان بسیج گردان‌های عاشورا و الزهرای شهرستان گیوی اظهار داشت: دشمنان ما احساس می‌کنند که این انقلاب بعد از گذشت 34 سال به نقطه پایانی وعده‌ها و امیدبخشی به مردم در حوزه‌های اقتصادی رسیده است در حالی که ملت عاشورایی ایران تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنند و هرگز فشارهای اقتصادی نمی‌تواند رمز عزتمندی آنها را از دست آنها بگیرد.

وی با یادآوری اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای به دست آوردن اهدافشان دندان تیز کردند، افزود: از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغاتی بی‌نتیجه خود سعی می‌کنند ملت ما را در وضعیت تضعیف روحیه و مأیوس‌گونه قرار دهند تا شاید بتوانند برخی از اقدامات خود را وجهه عملیاتی ببخشند در حالی که آرمان‌خواهی این ملت کمر استکبار را می‌شکند.

عبداللهی با بیان اینکه امروز دشمنان به خیال خام خود شکست اسلام و اندیشه‌های آن را طراحی و زمینه‌سازی می‌کنند، تصریح کرد: تحریم‌های اخیر روحیه ملت ما را در استقامت دو چندان و پایداری ابدی مضاعف‌تر کرده است.

این مسئول پیروزی اسلام بر نظام کفر را در قالب یک اندیشه حقیقی و برگرفته از فرهنگ عاشورایی خاطر نشان کرد و بیان داشت:‌ همان‌گونه که امام حسین (ع) در سخت‌ترین شرایط زیر بار ظلم و ذلت نرفت ملت عاشورایی و ولایی ایران نیز دست کافران روزگار را پس زده و زمینه زندگی عزتمندانه و سرفرازانه را برای خود فراهم می‌آورند.

وی بر لزوم ارتقای دینی مردم به ویژه جوانان تاکید کرد و یادآور شد: ‌استفاده از فرصت‌های ماه محرم برای تبیین فلسفه قیام امام حسین (ع) و نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

امام جمعه کوثر به تقارن مطلوب ماه محرم و هفته بسیج اشاره کرد و گفت: ‌در هفته بسیج زیبایی‌های فرهنگ عاشورایی باید نمود پیدا کند و همه دنیا بفهمند که بسیج به عنوان نهاد انقلابی و مورد تاکید امام توانسته است بهترین نمایش از عظمت و غرور خود را به منصه ظهور برساند.

عبداللهی از بسیجیان به عنوان پشتوانه‌های اصلی انقلاب اسلامی در دفاع همه‌جانبه یاد کرد و افزود: دشمنان ما امروز در نهایت قلدری سعی می‌کنند مظلومیت ملت ما را به هر طریق ممکن مورد توطئه و ترفند خبیث خود قرار دهند در حالی که بصیرت و آگاهی بسیجیان تمام حرکت‌های آنها را خنثی می‌کند.

بسیج در اجرای اقتصاد مقاومتی توان خودباوری خود را به کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان با یادآوری اینکه بسیج در اجرای اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ایمان و خودباوری عرصه را توانمند می‌کند، تصریح کرد: با رعایت الگوی مصرف، ‌صرفه‌جویی در امکانات و داشته‌هایمان همدلی و وفاق بیشتر و گرایش به مصرف کالای داخلی از راهبردهای اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ولی‌الله بدری با یادآوری اینکه دنیا امروز مبهوت عزت و اقتدار بسیج است، خاطر نشان کرد: نیروی بصیر و مردمی بسیج در تمام عرصه‌ها منشأ خیر و خدمت است.

وی از برگزاری 40 برنامه در سطح شهرستان گرمی در هفته بسیج خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌ها در حوزه ادارات، محلات و مردمی برگزار می‌شود که برگزاری یادواره شهدا، افتتاح سالن‌های ورزشی، چندین پایگاه مقاومت بسیج و برنامه‌های آموزشی و اردویی از جمله این برنامه‌ها است.

بدری به تقارن هفته بسیج با ایام ماه محرم اشاره کرد و ادامه داد: به یقین شاکله بسیج شاکله ارزشمداری است که عزت و سرفرازی در آن موج می‌زند.

انتهای پیام/62004/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول