اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به رغم دعوت رسمی خبرنگاران

استاندار خبرنگاران را از جلسه اخراج کرد/راه‌آهن اردبیل همچنان اسیر وعده‌ها

خبرگزاری فارس: به رغم دعوت رسمی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل به جلسه بررسی وضعیت راه‌آهن اردبیل استاندار خبرنگاران را از این جلسه اخراج کرد.

استاندار خبرنگاران را از جلسه اخراج کرد/راه‌آهن اردبیل همچنان اسیر وعده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که گویی استاندار اردبیل از حضور خبرنگاران تا اواسط جلسه بی‌اطلاع بود به محض اینکه مشاهده کرد خبرنگاران در جلسه حاضر هستند خواستار ترک جلسه از سوی خبرنگاران شد که این امر با اعتراض خبرنگاران حاضر در این جلسه روبه‌رو شد.

استاندار اردبیل در این جلسه با ابراز ناخرسندی از پیشرفت کند ‌این پروژه اظهار داشت: در 50 روز گذشته پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه پیشرفت خوبی نداشته است.

اکبر نیکزاد با اشاره به اینکه در فاصله دو ماه گذشته به رغم تزریق اعتبار پیشرفت چندانی را در اجرای این پروژه شاهد نیستیم، خاطرنشان کرد: از جلسه گذشته تاکنون اعتباری که در اختیار شرکت‌های پیمانکاری قرار گرفته است مطلوب بوده اما کارکرد آنها نزدیک به صفر است و گویی هیچ اقدامی در پیشرفت پروژه انجام نداده‌اند.

وی یادآور شد: در قطعه یک این پروژه طی 50 روز گذشته حدود 41 هزار متر‌مکعب خاکبرداری صورت گرفته است و زیر‌سازی‌ها نیز به میزان 3 درصد پیشرفت داشته است.

استاندار اردبیل گفت: در قطعه دو این پروژه نیز 2 هزار و 240 متر‌مکعب خاکبرداری شده ولی روند پیشرفت پروژه بسیار کند بوده است.

نیکزاد‌: قطعه‌های الف و ب در زمینه ساخت تونل‌ها حدود 4 درصد پیشرفت داشته‌اند که در زیر‌سازی قطعات سه ب نیز حدود 4 درصد پیشرفت را شاهد بودیم.

این مسئول بیان داشت: در قطعه‌های چهار الف نیز به همراه قطعه پنج کمتر از یک درصد پیشرفت فیزیکی پروژه را شاهد بودیم.

رئیس شورای اداری استان افزود: در 50 روز گذشته در قطعه چهار 165 نیروی انسانی تعدیل شده و سه دستگاه به ماشین‌آلات نیز اضافه شده است که در این مدت در قطعه سه ب 27 درصد از ماشین‌آلات و در قطعه پنج دو دستگاه از ماشین‌آلات کاسته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، گفتنی است در این جلسه تا زمان حضور خبرنگاران موضوعات، خاکبرداری، خاکریزی، زیر‌سازی، تونل،پل، ماشین‌آلات و نیروی انسانی مشغول در این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

فارس خاطرنشان می‌سازد در جلساتی که دیروز استاندار اردبیل در آنها حضور داشت و خبرنگاران نیز حاضر بودند نوعی رفتار توام با عصبانیت را به خوبی در رفتار و چهره استاندار اردبیل قابل مشاهده بود که به نظر می‌رسید استاندار اردبیل از کارکرد دلسوزانه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران خبرگزاری‌ها ناراحت و گله‌مند است.

انتهای پیام/ 62001‌/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول