اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه:

ساختمان جدید راه‏آهن سمنان دهه فجر افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: ساختمان جدید ایستگاه راه‏آهن سمنان با پیگیری‏های انجام شده، دهه فجر امسال افتتاح می‏شود.

ساختمان جدید راه‏آهن سمنان دهه فجر افتتاح می‏شود

عبدالعلی صاحب‏محمدی که مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران است، در حاشیه بررسی و بازدید از راه‏آهن سمنان با حضور استاندار سمنان، فرماندار سمنان و مدیرکل راه‏آهن شمال‏شرق کشور در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: افتتاح ساختمان راه‏آهن سمنان در دهه فجر امسال انجام می‏شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ایجاد زیرگذر، بازسازی محوطه راه‏آهن، ساخت نمازخانه جدید و همکاری در بازسازی زیرگذر خیرآباد در جنب راه‏آهن سمنان در سال‏جاری باید از سوی راه‏آهن شمال‏شرق انجام شود.

عباس رهی، استاندار سمنان نیز در حاشیه این بازدید در گفت‏وگو با فارس ابراز امیدواری کرد: تا پایان دولت دهم شاهد خدمات بیشتری در خصوص حمل بار و مسافر در راه‏آهن سمنان از سوی راه‏آهن کشور باشیم.

حسن سعدالدین، فرماندار سمنان نیز در گفت‏وگو با فارس با اشاره به سفرهای زیاد دانشجویی از شهر سمنان به دلیل وجود بیش از 40 هزار نفر دانشجو در این شهر، خواستار راه‏اندازی قطار ریل‏باس جدید از این شهر شد.

وی تصریح کرد: مقرر شده است تا با برآورد میزان تعداد مسافر دانشجو در قطارهای موجود، این موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول