اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

ایجاد راه‌آهن در دشتستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: تلاش‌های فراوانی برای جانمایی خطوط ریلی شهرستان دشتستان صورت پذیرفته، ولی این مسئله هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ایجاد راه‌آهن در دشتستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: تبیین ارزش‌های اصیل عاشورا و محرم از مهم‌ترین وظایف مبلغان و روحانیون است و امیدوار هستیم شاهد افزایش سطح محتوای عزاداری‌ها باشیم.

وی با اشاره به وضعیت دشتستان افزود: دشتستان دارای اهمیت و جایگاه خاصی است و باید همه مسئولان در رشد و توسعه شهرستان اهتمام ورزند.

فرماندار دشتستان گفت: هم‌افزایی و وحدت رویه مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان دشتستان از مهم‌ترین مسائلی است که توسعه شهرستان دشتستان را تسریع بخشیده است.

خسروی با بیان اینکه شهرستان دشتستان در زمینه توسعه راه‌ها و شریان‌های مواصلاتی توسعه چشمگیری داشته، ادامه داد: ایجاد شبکه ریلی یکی از نیازهای اساسی شهرستان دشتستان است و توسعه شهرستان دشتستان تا حد چشمگیری به آن وابسته است.

وی اذعان داشت: تلاش‌های فراوانی برای جانمایی خطوط ریلی شهرستان دشتستان صورت پذیرفته، ولی این مسئله هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

فرماندار دشتستان متذکر شد: در سال‌های اخیر شهرستان دشتستان بیشترین میزان اعتبارات تملک و دارایی را به خود اختصاص داده ولی میزان اعتبارات اختصاصی با توجه به گستره جغرافیایی و بازه جمعیتی دشتستان ناکافی است.

خسروی گفت: در حال حاضر مسئولان در توزیع اعتبارات شهرستان دشتستان را همانند یک واحد تقسیماتی در نظر می‌گیرند و تغییر دیدگاه مسئولان مسئله مهمی است که در توسعه پایدار و مطلوب شهرستان دشتستان تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول