اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

راه‏آهن به اردوهای راهیان نور سهمیه اختصاص دهد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تأکید کرد: بسیار لازم است تا راه‏آهن به اردوهای راهیان نور سهمیه بلیط ویژه اختصاص دهد.

راه‏آهن به اردوهای راهیان نور سهمیه اختصاص دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی در نشستی با حضور مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران، نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده سپاه قائم آل‏محمد(عج) استان سمنان و شماری از مسئولان استانی در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار داشت: اعزام شمار زیادی از مردم و دانش‏آموزان به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور حرکت پسندیده و درخور تقدیری است که باید هم‏چنان تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: اما متأسفانه گاهی اتفاقاتی در زمان اعزام این کاروان‏ها به مناطق عملیاتی رخ می‏دهد که چندان خوشایند نیست و نمونه دیگری از آن را در روزهای اخیر شاهد بودیم که در کمال ناباوری، 26 نفر از دانش‏آموزان دختر کشورمان در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

استاندار سمنان افزود: اتفاقاتی که برای دانش‏آموزان در مسیر اعزام کاروان‏های راهیان نور رخ داده، تا حدودی سبب نگرانی خانواده‏ها شده است و دیدیم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز چه پیام حزن‏آلود و درخور تأملی را درباره سانحه اخیر صادر فرمودند.

رهی با بیان اینکه این قبیل حرکات سبب جریحه‏دار شدن احساسات عمومی می‏شود و باید تا حد امکان از وقوع آن کاست، بیان کرد: پارسال در استان سمنان نیز نظیر این سانحه رخ داد و متأسفانه مدیرکل سابق راه و ترابری استان سمنان فرزند دختر خود را در این سانحه از دست داد.

وی گفت: باید در اعزام کاروان‏های راهیان نور باب شود که مسئولان در صورت امکان بتوانند از قطار به جای اتوبوس استفاده کنند؛ چراکه خطوط ریلی به طور کل ایمن‏تر از ناوگان حمل و نقل جاده‏ای است.

استاندار سمنان افزود: باید بکوشیم تا آینده‏سازان کشورمان که بهترین ذخیره‏های ایران اسلامی محسوب می‏شوند، از طریق ناوگان ریلی عازم مناطق عملیاتی شوند.

رهی با اشاره به تمام محدودیت‏هایی که در تامین قطار در کشور وجود دارد، از مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران خواست تا سهمیه ویژه‏ای در این بخش به استان سمنان اختصاص دهد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول