اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

تغییر زمان پرواز‌های صبح تهران بوشهر / تعیین تکلیف مدیریت راه‌آهن بوشهر عسلویه

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مدیریت استان بوشهر بر پروژه راه‌آهن بوشهر عسلویه گفت: زمان پروازهای صبح تهران به بوشهر با توجه به زمان اذان صبح باید تغییر کند.

تغییر زمان پرواز‌های صبح تهران بوشهر / تعیین تکلیف مدیریت راه‌آهن بوشهر عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی نیکزاد عصر امروز در نشست شورای حمل و نقل استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به زمان پرواز صبح تهران به بوشهر که هنگام اذان صبح انجام می‌شود استاندار بوشهر با هماهنگی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را بررسی و زمان پرواز را تغییر دهند.

وی افزود: موضوع مربوط به مشکلات پروازهای چهارشنبه و جمعه بوشهر نیز باید در یک ماه آینده با مدیریت رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برطرف شود.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به درخواست استاندار بوشهر مبنی بر واگذاری مدیریت محدوده استان بوشهر، پروژه راه‌آهن شیراز بوشهر عسلویه به استان بوشهر تصریح کرد: مدیریت این مسیر با استان بوشهر است و مدیر آن باید به زودی از سوی وزارت راه مشخص شود.

نیکزاد اضافه کرد: با توجه به نیاز و مشکلات استان بوشهر در ایام زمستان، اولین دستگاه ILC مربوط به سیستم ناوبری فرودگاهی که وارد کشور شود به فرودگاه بوشهر اختصاص یابد.

وی ادامه داد: پروژه پاویون فرودگاه بوشهر نیز باید در یک‌ ماه آینده تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آن تمام شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با نظر استاندار بوشهر تمامی ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر باید محوطه اداری خود را ساماندهی و زیباسازی کنند.

مسکن مهر فجر بوشهر تا پایان دی ماه تکمیل شود

نیکزاد گفت: پروژه مسکن مهر فجر بوشهر تا پایان ماه دیماه تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

وی تصریح کرد: تسهیلات مسکن پروژه‌های 100 واحدی اهرم به 22 میلیون تومان و 132 واحدی خورموج به 25 میلیون تومان افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ساماندهی ورودی عالی‌شهر تا دهه فجر اضافه کرد: برای پروژه 5 هزار واحدی عالی‌شهر غیر از فرم «ج» سبز، نیازی به استعلام ثبت و بانک مسکن ندارد.

نیکزاد خاطر نشان کرد: همچنین برای پروژه‌های 124 واحدی رئیسعلی دلواری و 78 واحدی خلیج فارس تسهیلات ساخت واحدهای صنعتی اختصاص یابد.

وی با اشاره به اختصاص جزیره عباسک برای توسعه بندر بوشهر خاطر نشان کرد: همچنین برای تسریع در ساخت پروژه گذر 75 متری بوشهر نیز 6 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سازمان بنادر و پایانه‌ها و حمل و نقل کشور اختصاص یابد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول