اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل راه‌آهن اراک:

سینی دوار در راه‌آهن اراک طراحی و ساخته شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل راه‌آهن اراک از طراحی و ساخت دو سینی دوار در راه‌آهن اراک خبر داد.

سینی دوار در راه‌آهن اراک طراحی و ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جلال‌الدین کوکنار بعد از امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو سینی دوار ساخته شده در ایستگاه‌های سمنگان و ملایر آماده بهره‌برداری هستند و به زودی وارد مدار بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه دو سینی دوار ساخته شده در این دو ایستگاه مزایای زیادی را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: کاهش مصرف سوخت، کاهش احتمال برخورد و ایجاد سانحه، حذف سیر یک دستگاه لوکوموتیو اضافه، بهره‌برداری مناسب‌تر از ناوگان ریلی، کاهش مانور و استفاده از نیروی انسانی و کاهش استهلاک ناوگان ریلی از مزایای این پروژه است.

سرپرست اداره کل راه‌آهن اراک افزود: با ساخت و بهره‌برداری از این دو سینی دوار تعداد سینی‌های دوار اداره کل راه‌آهن اراک به 3 عدد می‌رسد.

وی با بیان اینکه پیش از این تنها ایستگاه اراک از سینی دوار برخوردار بود خاطر نشان کرد: پروژه طراحی ساخت و نصب دو دستگاه مینی دوار لکوموتیو در راه‌آهن اراک طی قراردادی بین معاونت امور ناوگان به عنوان کارفرما و شرکت ماشین ابزار قم به عنوان پیمانکار منعقد و نظارت عملیات اجرایی آن بر عهده اداره کل نیروی کشش است.

انتهای پیام/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول