اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس خبر داد

راه‌اندازی راه‌آهن جیرفت ـ بندرعباس / ادامه کار ستاد راهبردی جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: در ستاد راهبردی جنوب کرمان راه‌اندازی راه آهن دارزین ـ جیرفت ـ کهنوج به بندرعباس مصوب شد.

راه‌اندازی راه‌آهن جیرفت ـ بندرعباس / ادامه کار ستاد راهبردی جنوب کرمان

فرج‌الله عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با تشریح مصوبات ستاد راهبردی جنوب اظهارداشت: ستاد راهبردی جنوب که به همراه ستاد راهبردی شمال استان به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل جلسه داد، مصوبات خوبی داشت.

وی با اشاره به مصوبات این ستاد در بخش بهداشت و درمان بیان داشت: استخدام نیروهای بیمارستانی و اختصاص 10 آمبولانس از مصوبات بهداشت و درمان این ستاد در جنوب کرمان بود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس مهلت دادن به بدهکاران بخش کشاورزی جنوب استان را به مدت یک سال از دیگر مصوبات این جلسه بیان و تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته بررسی بخشودگی دیرکرد وام کشاورزان به ریاست استاندار تشکیل جلسه دهد.

عارفی با بیان مصوبه این ستاد و اختصاص 2 هزار میلیارد ریال برای آبیاری تحت فشار تا پایان سال خاطرنشان کرد: مقررشد در صورت جذب به هر میزان ممکن اعتبار بیشتری برای آبیاری تحت فشار در استان کرمان در نظر گرفته شود.

وی از راه‌اندازی راه آهن در جنوب کرمان خبر داد و ابرازداشت: در ستاد راهبردی جنوب راه‌اندازی راه آهن دارزین ـ جیرفت ـ کهنوج به بندرعباس مصوب شد.

وی با مهم خواندن اتمام بزرگراه جیرفت به سه‌راهی بم بیان داشت: در این ستاد مقرر شد ادامه عملیات اجرای این بزرگراه به زودی آغاز شود.

عارفی از انتقال آب از عمان به جنوب کرمان خبر داد و اذعان داشت: فعال شدن معدن مس در عنبرآباد و تسهیل در امر سرمایه‌گذاری معدنی و صنایع تبدیلی در جنوب کرمان از دیگر مصوبات این ستاد بود.

نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ستاد راهبردی در جنوب استان منحل نشده است، بیان داشت: 50 میلیارد تومان اعتبارات این ستاد نیز در بین فرمانداری‌های هفت شهرستان جنوب استان تقسیم شده است.

وی راه‌اندازی این ستاد را در پیشرفت جنوب استان مؤثر خواند و تصریح کرد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به جنوب استان کرمان کنند تا محرومیت از این منطقه دور شود.

عارفی با اشاره به آغاز به کار ستاد راهبردی و توسعه شمال استان خاطرنشان کرد: ستاد راهبردی جنوب استان نیز با دستور معاون اول رئیس جمهور همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول