اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری استان زنجان:

مدیران در حفظ اموال بیت‌المال باید جدیت بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دادگستری استان زنجان گفت: مدیران باید با جدیت بیشتری در جلسات حفظ اموال بیت‌المال و حفاظت از اراضی زراعی حضور یابند.

مدیران در حفظ اموال بیت‌المال باید جدیت بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی ظهر امروز در جلسه حفظ بیت‌المال و حفاظت از اراضی زراعی و ملی استان زنجان با اشاره به صحبت‌های انجام شده در این جلسه اظهار داشت: این صحبت‌ها هم در راستای دلسوزی بوده است.

وی حفظ حقوق بیت‌المال را از تاکیدات مسئولان ارشد کشور اعلام کرد و افزود: مسئله این است که اگر مدیری بخواهد کاری را انجام دهد یک بهانه برای آن کافی است و اگر نخواهد آن را انجام دهد دنبال ده‌ها بهانه می‌گردد.

مدیرکل دادگستری استان زنجان جلسه تشکیل شده را برای سیاست‌گزاری در امور اعلام کرد و اضافه کرد: سیاست‌گزاری از یک سال پیش انجام شده است و مدیران باید به وظایف تعریف شده خود در حوزه حفاظت از بیت‌المال به ویژه حفظ اراضی زراعی و ملی عمل کنند.

وی با بیان اینکه تنها دو مرجع اجازه تفسیر قانون را دارند، ادامه داد: قانونگذار و قاضی دو مرجعی هستند که اجازه تفسیر قانون را دارند و هیچ فرد و ارگان دیگری نباید به این حوزه وارد شوند.

گل‌محمدی با اشاره به اصلاح قانون در مورد حفظ کاربری باغات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس اصلاح انجام شده، مدیران موظف به دخالت در تغییرات کاربری‌های انجام شده قبل از ورود قوه قضائیه هستند.

وی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه در مورد تغییرات کاربری زمین‌های زراعی تصریح کرد: باید مستحضر بود که جاده‌کشی هم جزو تغییرات کاربری است و به محض مشاهد باید اقدامات قانونی برای جلوگیری از تغییرات انجام شود.

مدیرکل دادگستری استان زنجان از مدیران اجرایی درخواست کرد، ضمن جدیت در حوزه مدیریتی خود، آمادگی بیشتری برای حل و فصل امور داشته باشند.

انتهای پیام/73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول