اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

چرخش مصنوعی آب در بستر رودخانه زاینده‌رود / از بیت‌المال عادلانه استفاده کنید

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اصفهان گفت: با توجه به قصورهایی که در ارتباط با وضعیت فعلی زاینده‌رود انجام می‌گیرد برای بازسازی رودخانه باید اقدامی صورت پذیرد و حتی می‌توان با چرخش آب به طور مصنوعی به زیبایی شهر بیفزاییم.

چرخش مصنوعی آب در بستر رودخانه زاینده‌رود / از بیت‌المال عادلانه استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران پیش‌ از ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه عدالت در رسانه‌های شهرداری رعایت نمی‌شود، اظهار کرد: با وجودی که شهرداری اصفهان از هزینه بیت‌المال رسانه‌های شهری از جمله روزنامه اصفهان زیبا و سیمای شهر را اداره می‌کند باید برقراری حق عدالت را در مورد درج اخبار رعایت کند.

وی ادامه داد: با گذشت شش سال و دادن تذکرهای مکرر هنوز شاهد آن هستیم که تعداد خاصی از اعضای شورا که حتی برخی موارد در جلسه‌ها هم حضور ندارند، اظهارنظر آنها در رسانه‌های شهرداری به طور مکرر درج می‌شود، در صورتی که تعدادی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان که حضور موثری در شورا دارند هیچ‌گاه دیده نشده و می‌توان گفت که به نوعی در حق آنها اجحاف شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اذعان بر اینکه باید دموکراسی اسلامی در شهر حکم فرما باشد، گفت: با توجه به حساسیت زمان باید تمرین کنیم که مسائل با نظم پیش رود به نحوی که دموکراسی اسلامی سرلوحه کارهایمان باشد.

وی ادامه داد: به نظر من شهرداری نباید از برخی کارها، شورای شهر را بی‌خبر بگذارد که در نمونه می‌توان به محتوای رسانه‌های شهرداری اشاره کرد.

شیران تصریح کرد: تا آنجایی که می‌شود بگذارید تا از تریبون شهر، اعضای شورا نیز بهره ببرند و فقط ویژه عده‌ای خاص نباشد که از پیش تعیین شده‌اند.

* چرخش مصنوعی آب در بستر رودخانه زاینده‌رود

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود رودخانه زاینده رود را مورد بحث قرار داد و افزود: رودخانه زاینده رود چند مدتی است که خشک شده و همچنان برخی منتظر ورود مجدد آب به بستر رودخانه هستند در حالی که این انتظارها راهی به جایی نمی‌برد و باید فکر اساسی برای تجدد این رود خشک کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: با توجه به قصورهایی که در ارتباط با وضعیت فعلی رودخانه انجام می‌گیرد برای بازسازی رودخانه و سامان بخشیدن به بستر آن باید فکری صورت پذیرد و حتی می‌توان با چرخش آب به طور مصنوعی به زیبایی شهر بیفزاییم.

* حقوق کارمندان و کارگران شهرداری افزایش پیدا کند

وی در ادامه با اشاره به حقوق کارمندان و کارگران شهرداری افزود: چندی پیش در ابلاغی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دستورالعملی مبنی بر افزایش حقوق کارمندان و کارگران شهرداری به شهرداری‌ها فرستاده شد که متأسفانه در شهر اصفهان این ابلاغ محقق نشد و هنوز افزایش حقوقی را در این بخش شاهد نیستیم.

شیران یادآور شد: در جدولی که توسط سازمان شهرداری‌ها طراحی شده و مقرر شد از 95 هزار تومان تا 115 هزار تومان حقوق‌ها افزایش پیدا کند که در نهایت تعدادی از شهرداری‌ها به این بخشنامه عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول