اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی شاهرود:

20 هکتار از منابع ملی شاهرود و میامی به بیت‏المال بازگشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود اعلام کرد: 20 هکتار از منابع ملی شاهرود و میامی به بیت‏المال بازگشت.

20 هکتار از منابع ملی شاهرود و میامی به بیت‏المال بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، مجید زمانی گفت: بیش از 20 هکتار از اراضی تصرف شده منابع ملی در شاهرود و میامی توسط متجاوزان از آنها خلع ید شد و به بیت‏المال برگشت.

وی افزود: این اقدام در نیمه اول سال‌جاری با تلاش ماموران حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود و همچنین تعامل و همکاری دستگاه‏های قضایی و انتظامی در اجرای 14 فقره احکام صادره از سوی محاکم قضایی صورت گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود افزود: این عرصه‏ها جهت حفظ و حراست تحویل نیروهای حفاظتی شد و در صورتی که اراضی خلع ید شده مجدداً توسط متصرفان مورد تصرف قرار گیرد، مشمول جرایم سنگین‏تری خواهد بود.

زمانی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه منابع طبیعی در توسعه پایدار کشور از عموم شهروندان و به خصوص روستائیان عزیز تقاضا داریم که همکاری لازم را با ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داشته و هرگونه تجاوز و تصرف غیرمجاز را به این اداره گزارش کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول