اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان:

صرفه‌جویی در بیت‌المال خنثی‌کننده توطئه‌های اقتصادی دشمن است

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: صرفه‌جویی در بیت‌المال خنثی‌کننده توطئه‌های اقتصادی دشمن است.

صرفه‌جویی در بیت‌المال خنثی‌کننده توطئه‌های اقتصادی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حمیدرضا نباتی بعد از ظهر امروز در نشست اخلاق کارکنان سپاه ناحیه لردگان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: دو ملک عتید و رقیب همواره همراه ما هستند و گناه و ثواب روزمره ما را یادداشت می‌کنند.

وی افزود: این فرض که کفار و گناهکاران فقط در صدر اسلام بودند تفکری اشتباه است زیرا قرآن کریم کفار را با سه صفت معرفی می‌کند.

نباتی ادامه داد: مانع‌الخیر، ستمگر و شکاک نسبت به خدا، سه صفتی هستند که در قرآن کریم برای کفار و گناهکاران ذکر شده که ما مسلمانان باید همواره این صفات خبیث و پلید را از خودمان دور کنیم.

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان، کارکنان سپاه این ناحیه را به پرهیز از اسراف خصوصاً در امر بیت‌المال توصیه کرد و اذعان داشت: اسراف در اموال بیت‌المال صفتی زشت و نابخشودنی و از افکار کفار است.

وی ادامه داد: ما باید با حداکثر صرفه‌جویی در استفاده از اموال بیت‌المال زمینه پس‌انداز آن‌ها را برای هزینه ‌کردن در برنامه‌های آتی کشور فراهم کنیم.

نباتی با اشاره به تحریم‌های یک‌جانبه اعمال شده علیه ایران از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا افزود: صرفه‌جویی در اموال بیت‌المال یکی از راهکارهای خنثی کردن نقشه‌های خبیث دشمنان نظام است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول