اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اجازه دست درازی به بیت‌المال را نخواهم داد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه هیچ‌گونه دست درازی را به بیت‌المال در هیچ‌ کجا و این استان نمی‌دهم.

اجازه دست درازی به بیت‌المال را نخواهم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین صابری ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در نخستین نشست خبری خود در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی در حیات با برکت خود حوادثی را پشت سر گذاشته که هر کدام از آن‌ها می‌توانست یک نظام و حکومت را سرنگون کند ولی به حول و قوه الهی این اتفاق هنوز برای نظام ما اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تحریم‌ها برای نظام اسلامی موضوع تازه‌ای نیست و به عقیده من از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی ما در تحریم بودیم.

وی با اشاره به اهمیت در صحنه بودن مردم گفت: هر جا که مردم حضور دارند نظام ما بیمه است و ما باید این حمایت مردمی را از دست ندهیم.

صابری ادامه داد: اکنون انقلاب اسلامی ایران با تجارب و آرمان‌هایی که دارد در دنیا یک مبنا است و این افتخار بزرگی برای نظام اسلامی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به کارنامه دولت نهم و دهم اشاره کرد و ابراز داشت: به نوعی امسال سال آخر دولت است و همه تلاش دولت این است که کارها و پروژه‌ها را به صورت شسته و رفته به دولت بعدی تحویل دهیم تا آن‌ها خود برنامه‌ریزی و خود اجرا و بهره‌برداری کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دو انتخابات سراسری در سال جدید و سال پایانی دولت را یک شرایط خاص دانست و گفت: این اتفاق برای نخستین بار در ایران انجام می‌شود.

وی بیان کرد: من در دوران مدیریتی خودم خطوط قرمزی دارم که انتظار دارم رعایت شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مصرف بیت‌المال و چگونگی هزینه‌کرد آن را مهم‌ترین خط قرمز خود دانست و تصریح کرد: اگر پولی در منزل ولخرجی شود به حقوق یک یا چند نفر ظلم شده ولی ولخرجی در بیت‌المال یعنی ضایع شدن حقوق 75 میلیون نفر.

صابری با برشمردن خطوط قرمز خود ادامه داد: نظم و انضباط مالی از دیگر خطوط قرمز من است که در دوران مدیریتی‌ام در این استان روی آن حساس خواهم بود.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد شعار اصلی خود و دولت را در این استان کار، کار و کار خواند و تاکید کرد: من جز این چیزی از مدیران نمی‌خواهم و مردم نیز چیزی جز این از مسئولان نمی‌خواهند.

وی خط قرمز بعدی خود را رعایت قانون اعلام کرد و گفت: امروز قانون ما شرعی است و یک مسئول اجازه ندارد در مورد خوب و بد قانون اظهارنظر کنند بلکه باید مجری باشد و اجرا کند.

صابری خاطرنشان کرد: حتی عبور از چراغ قرمز نیاز به توبه شرعی دارد و اگر به قانونی ایرادی هست باید از مجاری قانونی دنبال شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول