اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

مسیر کنونی بزرگراه برازجان گناوه میلیاردها تومان بیت‌المال را هدر می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: مسیر کنونی بزرگراه برازجان گناوه موجب هدررفت میلیاردها تومان بیت‌المال است.

مسیر کنونی بزرگراه برازجان گناوه میلیاردها تومان بیت‌المال را هدر می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مصطفی رضایی در نشست مسئولان آبپخش با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم در استان بوشهر است که مسئولان باید توجه بیشتری به خواسته مردم این شهر داشته باشند.

وی افزود: در ماه‌های اخیر مسئله بزرگراه گناوه به برازجان از مهم‌ترین مسایل برای مردم این منطقه است و به نظر می‌رسد روند کار به نفع مردم نیست.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: وجود نخلستان‌ها، نهرها و کانال‌های آب بین شهر آبپخش و بزرگراه مورد نظر حایل ایجاد کرده و این دسترسی مردم به بزرگراه را دچار مشکل می‌کند.

رضایی با تاکید بر لزوم تجدیدنظر در مسیر بزرگراه گفت: این پروژه در مسیر باتلاقی اجرا می‌شود و به جز اتلاف انرژی و سرمایه و هدر رفتن میلیاردها تومان بیت‌المال، نتیجه دیگری نخواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی آبپخش نیز اظهار داشت: شهر آبپخش نیز مثل دیگر شهرها می‌تواند یک بزرگراه را در خود جای دهد و با احداث پل زیرگذر و یا پل هوایی می‌توان مشکل عبور و مرور شهروندان آبپخش را مرتفع کرد و جلوی به انزوا کشیده شدن آبپخش را گرفت. 

محمد افتخاری افزود: کارشناسان بارها بر لزوم تغییر مسیر بزرگراه تاکید کرده‌اند و اداره کل راه استان و استاندار بوشهر نیز باید به نظر کارشناسان توجه کنند.

وی اذعان داشت: رفع مشکل اراضی مسکونی شهروندان آبپخش نیز از دیگر موارد مهمی است که انتظار داریم توسط مسئولان پیگیری و مرتفع شود.

در این نشست، نماینده دشتستان در مجلس بر لزوم پیگیری مطالبات مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول