اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع):

ولخرجی از بیت‌المال مسلمین عاقبتی تلخ برای حکام وابسته دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ولخرجی کردن برای منافع آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از بیت‌المال و آبروی مسلمین عاقبتی تلخ برای حکام وابسته منطقه در پی دارد.

ولخرجی از بیت‌المال مسلمین عاقبتی تلخ برای حکام وابسته دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، سردار یعقوب علی نظری صبح امروز در صبحگاه مشترک بسیجیان شهرستان درمیان با بیان اینکه دفاع مقدس ملت ایران هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: نبرد حق و باطل تمام‌شدنی نیست و ساده‌لوحانه است اگر فکر کنیم دشمن دست از لجاجت برداشته و دیگر کاری به کار ما ندارد.

وی اقتدار کنونی ایران اسلامی در گفتمان جهانی را نتیجه هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: به برکت خون شهدا، رهبری رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط ولایت نصرت الهی بر ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی جاری و ساری گشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی دنیازدگی، غفلت از یاد خدا، عدم بصیرت و افتادن در دام مکر دشمنان را از مهم‌ترین دلایل انحراف از مسیر حق برشمرد و ادامه داد: بیداری اسلامی از مقاومت جانانه مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه و صدور پیام انقلاب نشأت می‌گیرد.

نظری ‌از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان مظهر و نماد شیطان یاد کرد و افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی با وجود تمام هجمه‌ها و فشارهای سخت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و تهدید نظامی هرگز نمی‌توانند در ایمان و اراده ملت قهرمان ایران که تمام داشته‌های خود را برای سربلندی اسلام ناب هزینه می‌کند، خدشه وارد کنند.

وی از سرنوشت تلخ سرسپردگان به نظام سلطه به عنوان مایه عبرت تاریخ معاصر یاد کرد و خطاب به حاکمان وابسته ادامه داد: ولخرجی کردن برای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی از بیت‌المال و آبروی مسلمین سرنوشتی جز سرنوشت مبارک، صدام، شاه ملعون و منافقین کوردل برایتان نخواهد داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: دوران حماسه و ایثار هشت سال دفاع مقدس درخشان‌ترین برگ کتاب تاریخ انقلاب اسلامی ملت ایران است.

وی توهین به پیامبر را نتیجه خشم نظام سلطه از بیداری اسلامی و موج اسلام‌خواهی در غرب دانست و اضافه کرد: در شرایطی که جهان کفر با تمام قوا برای نابودی اسلام متحد شده و به میدان آمده، لازمه پیروزی مسلمین بر کفر اتحاد، بصیرت و تقویت مبانی اعتقادی است.

وی اقتصاد مقاومتی را به معنای دوری از اسراف و استفاده بهینه از منابع و داشته‌ها دانست.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول