اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان از هدر دادن اموال بیت‌المال جلوگیری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان از هدر دادن اموال بیت‌المال جلوگیری کنند تا آثار تحریم با اقتصاد مقاومتی از بین رود.

مسئولان از هدر دادن اموال بیت‌المال جلوگیری کنند

علی جلیلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: از اوایل انقلاب تاکنون دشمنان خارجی به‌خصوص آمریکا و غرب، به عناوین مختلف در راه پیشرفت و ترقی کشور مانع ایجاد می‌کنند.

جلیلیان افزود: جنگ داخلی و جنگ خارجی هشت ساله و اعمال تحریم‌ها به بهانه موضوعات هسته‌ای در این برهه از زمان، از جمله سنگ‌اندازی مستکبران در راه پیشرفت ملت ایران است.

وی تصریح کرد: هدف دشمنان متوقف کردن ملت ایران در رسیدن به پیشرفت‌هاست و البته نمی‌توانند وقفه‌ای ایجاد کنند.

جلیلیان با اشاره به اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری تاکید کرد: به علت تحریم‌ها باید با درآمدهایی که داریم، به تولید داخلی رو بیاوریم و تولید و صادرات غیرنفتی را گسترش دهیم.

وی با تاکید بر توجه ویژه و عملی به تولیدات داخلی گفت: با کار کارشناسی و مدیریت صحیح می‌توانیم به تولیدات داخلی متکی باشیم، چنانچه تا به امروز امتحان خود را با سربلندی پس داده‌ایم و تحریم‌ها در طی چند سال باعث توانمندی ما خواهد شد.

جلیلیان هرگونه عقب‌نشینی در مقابل دشمن را موجب پیش‌روی آنان دانست و بیان داشت: با داشتن روحیه‌ای که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس داشتند، می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

وی اظهار کرد: جلوگیری از ریخت‌و‌پاش از اموال بیت‌المال، کاری است که مسئولان در شرایط اقتصاد مقاومتی در پیش گیرند و از پرداختن به تشریفات بپرهیزند تا سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی به نتیجه برسد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول