اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

صدور مأموریت‌های صوری در ادارات خیانت به بیت‌المال است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: صدور برخی مأموریت‌های صوری در ادارات خیانت به بیت‌المال است.

صدور مأموریت‌های صوری در ادارات خیانت به بیت‌المال است

علیرضا نیکروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام به موضوع صرفه‌جویی در ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: طی بازدیدهایی که گاه و بی‌گاه و حتی ساعت 12 بامداد از ادارات به عمل آمد، مشاهده شد صرفه‌جویی در ادارات رعایت نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه صرفه‌جویی بحثی اسلامی، شرعی و قانونی است، ابراز داشت: مدیران توجه داشته باشند که منظور از صرفه‌جویی کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام تصریح کرد: مدیران نباید تحت هیچ شرایطی برای کارمندان ماموریت‌های صوری صادر کنند، چرا که این کار خیانت به بیت‌المال است.

وی با بیان اینکه با هر مدیری که زمینه نارضایتی مردم را فراهم آورد برخورد جدی می‌شود، تاکید کرد: مسئولان با ارباب رجوع بد رفتاری نکنند، چرا که ما باید خدمت‌گزار مردم در عمل و نه در شعار باشیم.

نیکروز تصمیم‌گیری و جسارت را از ارکان مدیریت دانست و متذکر شد: مدیران به عنوان نقطه ثقل همه ادارات هستند و اگر مدیری شهامت اجرای قانون را نداشته باشد، هیچ دردی را نمی‌تواند برای این مردم دوا کند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به محرومیت و نوپا بودن شهرستان چرام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مسیر رشد و توسعه قرار داریم انتظار می‌رود مدیران کهگیلویه نیز در راستای تلاش برای استقرار ادارات در چرام گام بردارند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول