اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مظلوم‌کشی خرجی ندارد/ حفاظت از بیت‌المال زورگویی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای قانون و لحاظ کردن ضوابط به معنای زور گفتن به کسی نیست، گفت: مظلوم‌کشی خرجی ندارد بلکه باید با دانه درشت‌ها برخورد کنیم.

مظلوم‌کشی خرجی ندارد/ حفاظت از بیت‌المال زورگویی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری صبح امروز در نشست ساماندهی کارگاه‌های تولید شن و ماسه که با حضور نماینده این واحدها و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: 18 روز است که دستور داده‌ایم موضوع ساماندهی واحدهای تولیدی غیر مجاز شن و ماسه پی‌گیری شود که این کار انجام نشده و باید با مسئولانی که وظیفه خود را انجام نمی‌دهند برخورد شود.

وی ابراز داشت: اگر دست روی دست بگذاریم و آرام بنشینیم برخی با بیت‌المال بازی خواهند کرد که ما وظیفه داریم جلوی هرگونه دست‌اندازی به بیت‌المال را بگیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در زمینه واحدهای غیر مجاز شن و ماسه گفته‌ایم که باید حقوق بیت‌المال وصول شود و واحدهای غیر مجاز تعطیل شوند.

صابری با ذکر این سخن که نباید همواره تنها از قدرت و اصحاب قدرت و ذی‌نفوذ و اختاپوس قدرت سخن گفت، ابراز داشت: باید در عمل وارد میدان شد و آن‌جا که بیت‌المال در خطر است حقوق مردم را استیفا کرد.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات برخی کارگاه‌های تولید شن و ماسه اشاره کرد و گفت: برخی از این ایستگاه‌ها از غفلت و خواب‌آلودگی دستگاه‌ها استفاده کرده و تا 15 متری شانه جاده پیش‌روی کرده‌اند که اگر خودرویی به هر علت تصادف کرد و به این شن و ماسه‌ها برخورد کند معلوم نیست چه کسی باید جوابگوی آن باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای اجرای قانون از هیچ چیز واهمه‌ای نداریم و همان‌گونه که در دوره ستم‌شاهی سرباز فراری بوده‌ایم، پس از پیروزی انقلاب 33 سال با برکت و عزت زندگی کرده‌ایم و وظیفه خود را انجام داده‌ایم.

وی با ابراز تأسف از این که برخی از این واحدها به زمین‌های وقفی هم رحم نکرده‌اند، تصریح کرد: این‌ها پایه پل سالم برای این شهر نگذاشته‌اند و به حریم بیت‌المال و امور وقفی و برق تجاوز کرده‌اند.

صابری عنوان کرد: شهرداری یک ریال از مردم مالیات می‌گیرد و و با عوارض گرفتن‌ها پل می‌سازد و آن وقت برخی می‌آیند و به صورت غیر قانونی زیر آن را خالی می‌کنند.

صابری با ذکر این مطلب که مظلوم‌تر از این حکومت در هیچ کجای جهان نیست، تصریح کرد: هر کجا می‌خواهد از حقوق مردم محافظت کند برخی می‌گویند زورگویی کرده است.

وی از مشکلاتی که این واحدها برای برق مردم به وجود آورده‌اند گفت و افزود: بچه‌های یک روستا به علت نوساناتی که این‌ها برای برق درست می‌کنند نمی‌توانند زیر یک لامپ 100 درس بخوانند که برخورد با چنین واحدهایی زورگویی و حرف بی‌منطق نیست.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول