اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

صرف بیت‌المال در تبلیغات کاندیداها اجحاف در حق اردبیل است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: انتظاری نیست در آستانه انتخابات شوراهای شهر و روستا از طرف شهرداری اردبیل به نفع اعضا کمک و مساعدتی صورت گیرد و صرف بیت‌المال در این راه اجحاف در حق شهر اردبیل است.

صرف بیت‌المال در تبلیغات کاندیداها اجحاف در حق اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: طبیعی است که ما در ایام انتخابات انتظار کمک مستقیم و یا غیر‌مستقیم از شهرداری داشته باشیم اما انتظار داریم اگر فرد یا گروهی بخواهد عملکرد شورا و شهرداری را زیر سؤال ببرد شهردار سکوت نکند چراکه این ظلم به خدمات شورا و خود شهرداری است.

وی دفاع از عملکرد به‌حق و قانونی شورا را در حقیقت دفاع از حق و حقیقت توصیف کرد و یادآور شد: ما باید واقعیت‌ها را به دور از مسائل حاشیه‌ای بیان کنیم و هرگز نگذاریم حب و بغضی در این زمینه حقایق را زیر سؤال ببرد.

رئیس شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: اعضای شورا به هیچ وجه اجازه نخواهند داد به نفع خود یا کاندیدای خاص سوء استفاده‌ای از امکانات و حقوق بیت‌المال انجام شود چراکه دوست نداریم انگ کمک به شورا به شهرداری زده شود.

سرداری گفت:‌ اعضای شورای شهر اردبیل در جایگاه حقیقی و حقوقی خود به افراد و گروه‌ها نیز اجازه نخواهند داد غیر‌قانونی و غیر‌واقعی تبلیغات منفی به راه انداخته و یا بخواهند فعالیت‌های انجام شده را تخطئه کنند.

این مسئول هرگونه سکوت در این زمینه را جایز ندانست و افزود: طبیعی است که در ایام انتخابات فضاسازی‌های حقیقی و گاه کاذب صورت می‌گیرد اما ضرورت دارد جلوی زیر سئوال بردن غیر‌واقعی عملکرد شورا گرفته شود و از اهانت و توهین در حق اعضای شورا به هر نحو ممکن جلوگیری شود.

عملکرد شورا و شهرداری نیازی به کتمان ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگوی شورای شهر اردبیل نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: عملکرد شورا و شهرداری نیازی به کتمان ندارد چراکه همه مردم با چشم خود و به صورت ملموس آنها را می‌بینند.

سالار شاکر تصریح کرد: ما انتظار داریم شهرداری در برابر کارشکنی‌ها و برخی تبلیغات منفی علیه شورا سکوت نکند و از موضع همراه و همکار شورا حقایق را به گوش مردم برساند.

وی گفت:‌ ما در کنار شهرداری در شش سال گذشته با تمام توان همت کرده‌ایم و بنده معتقدم شهرداری و شورا مظلوم‌ترین نهادی است که هرکس می‌خواهد آن را مورد نقد و بررسی قرار داده و بیشتر چهره ضعیف آن را نمایان سازد در حالی که واقعیت این است شهرداری و شورای اردبیل به عنوان آرام‌ترین و منسجم‌ترین مجموعه در کنار هم سعی کرده‌اند خدمتی بی‌منت داشته باشند.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود گفت: در سال‌های گذشته به ویژه در شش ماه ابتدایی سال شهرداری با توان مضاعف در صحنه حاضر شده و سعی کرده است خدمات همه‌جانبه و رضایت‌بخشی را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول