اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

ارائه پاداش به پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با موضوع آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با موضوع آموزش و پرورش در استان زنجان پاداش پرداخته می‌شود.

ارائه پاداش به پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با موضوع آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در کار گروه صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ارائه پاداش و تشویق‌ها به دانشجویان سبب افزایش انگیزه در این دانشجویان شده است، اظهار داشت: در حال حاضر درصد زیادی از پایان‌نامه‌ها به این سمت سوق پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه جذب پایان‌نامه دانشجویان با موضوعات مورد نظر اداره کل آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های این اداره کل است، خاطر نشان کرد: برای هدایت موضوع پایان‌نامه‌ها به موضوعات و مباحث اداره کل آموزش و پرورش، به دانشجویان پاداش می‌دهیم.

در ادامه جلسه مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری زنجان تصریح کرد: برگزاری سمینار حقوق شهروندی با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان یکی از برنامه‌های ویژه دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان در سال جاری به شمار می‌رود.

جهانبخش رحمانی با اشاره به اینکه سمینار حقوق شهروندی برای همه مدیران کل استان زنجان و مدیران ستادی و فرمانداران برگزار شده است، خاطر نشان کرد: دوره‌ آموزشی ویژه کارمندان نیز در تیرماه سال جاری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور دوره‌های آموزشی غیر حضوری نیز محتواهایی در نظر گرفته‌شده است، اضافه کرد: در حال حاضر محتوای مورد نظر پس از تایید معاون سیاسی استانداری به ادارات و دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری زنجان یادآور شد: در حال حاضر نیز دستگاه‌های اجرایی متقاضی محتوای آموزشی می‌توانند این محتوا را از طریق رابطان بخش آموزش و پژوهش استانداری زنجان تهیه کنند.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول