اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

معلمان بعد از بازنشستگی ارتباط با آموزش و پرورش را قطع نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: معلمان بعد از بازنشستگی ارتباط خود را با آموزش و پرورش قطع نکنند و ما از تجربیات و طرح‌های آنان در راستای پویایی و تعالی عرصه تعلیم و تربیت استفاده می‌کنیم.

معلمان بعد از بازنشستگی ارتباط با آموزش و پرورش را قطع نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش همدان اظهار داشت: بازنشستگی پایان کار نیست و باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود که فرد بازنشسته زندگی تازه‌ای را بعد از فراغت از کار آغاز ‌کند.

وی افزود: معلمان بازنشسته کوله‌باری از تجربه هستند که باید از تجربیات و رهنمودهای آنان در پیشبرد اهداف آموزشی به نحو احسن استفاده کرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان بعد از بازنشستگی ارتباط خود را با آموزش و پرورش قطع نکنند و ما از تجربیات و طرح‌های آنان در راستای پویایی و تعالی عرصه تعلیم و تربیت استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: معلمان در طول خدمت خود با وجود مشکلات، دلسوزانه به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایران اسلامی پرداختند که این نشان از جایگاه والای آنها دارد.

مظاهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزش‌گذاری خانواده در اسلام و اینکه در اسلام روزی به نام خانواده نامگذاری شده است، گفت: اسلام ارزش زیادی به خانواده و نقش آن در جامعه قائل است و به همین خاطر روزی را در ایران اسلامی به نام خانواده نامگذاری کردند.

وی در پایان اظهار داشت: مراسم تجلیل از معلمان بازنشسته در سال 91 به همت آموزش و پرورش ناحیه یک و 2 همدان برگزار شده است.

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول