اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

بازنشستگان آموزش و پرورش خراسان‌شمالی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: بازنشستگان فرهنگی خراسان‌شمالی طی آیینی با حضور شماری از مسئولان، فرهنگیان در این استان تجلیل شدند.

بازنشستگان آموزش و پرورش خراسان‌شمالی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدیر نمایندگی بازنشستگی کشوری در خراسان‌شمالی بعد از ظهر امروز در این آیین استفاده از تجربه‌های ارزنده بازنشستگان را سبب پویایی، تضمین‌کننده موفقیت و حرکت رو به جلو دستگاه‌ها عنوان کرد.

محمدابراهیم خادمی اظهار کرد: بازنشستگان فرهنگی الگوی ارزشمند توانایی و دانایی در جامعه فرهنگی هستند که باید به نحو مطلوبی از توان آنان برای تربیت نسل‌های جدید بهره برد.

وی استفاده از توان فکری و تجارب ارزشمند بازنشستگان، ایجاد اتاق فکر را در این زمینه ضروری برشمرد و افزود: بازنشستگان خراسان‌شمالی نیز برای حل مشکلات این قشر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

خادمی تصریح کرد: وزیر و مسئولان آموزش و پرورش نقش موثری در تحقق خواسته‌های بازنشستگان و ارتقای جایگاه و منزلت آنان داشته از این رو برای تسریع و تسهیل در موضوع درمان که از دغدغه‌های بازنشستگان فرهنگی به شمار می‌رود، تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی هم با تاکید بر اینکه بازنشستگی پایان کار نیست بلکه سن و سال تولید است، گفت: فرد سال‌ها تجربه اندوخته‌ و اکنون این سن زمان انتقال تجربه‌های او است.

محمد وحیدی از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های این کشور یاد کرد و افزود: این گروه زحمتکش و ساعی باید با تجربه و درایت خود در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به افزایش تعداد بازنشستگان بر رفع مشکلات این قشر در استان تاکید کرد.

به گزارش فارس، در این آیین از ماشاء‌الله طالبی مدیرکل سابق آموزش و پرورش خراسان‌شمالی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده و شمار دیگری از بازنشستگان این اداره با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول