اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

ارتقای آموزش و پرورش کمک به آینده نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و کمک به تعلیم و تربیت آنان کمک به ارتقای نظام است.

ارتقای آموزش و پرورش کمک به آینده نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدحسین امین‌جعفری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دبیرستان دخترانه ایزدی ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: دبیرستان دخترانه ایزدی بزرگ‌ترین پروژه خیرسازی است که تاکنون در استان قم به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این پروژه با 12 هزار متر مساحت زمین و 4 هزار متر زیربنا تحولی در امر مدرسه‌سازی در استان قم به وجود آورده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: این مدرسه در منطقه پردیسان افتتاح شده که از نظر فضای آموزشی نیاز فراوانی داشت و جمعیت رو به گسترش آن این نیاز را دوچندان می‌کند.

وی با اشاره به احداث دبیرستان پسرانه حاج محمدی ایزدی در منطقه نیروگاه قم ابراز داشت: در این 10 سال از این دبیرستان 10 هزار دانش‌آموز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

امین‌جعفری با اشاره به موفقیت‌های این مدرسه در عرصه‌های مختلف اضافه کرد: این مدرسه از نظر علمی و انضباطی رتبه نخست را در ناحیه دو آموزش و پرورش قم کسب کرده و جزو مدارس قرآنی و هوشمند است.

وی گفت: این خدمات موجب پیشرفت آموزش و پرورش استان قم شده و خدمت بزرگی به مناطق کمتر توسعه یافته شهر قم محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به ارزش کار خیرین خاطر نشان کرد: در قرآن کریم ایمان همواره در کنار عمل صالح ذکر شده است و کار خیرین مدرسه‌ساز نمونه‌ همین عمل صالح است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از خیرین در استان قم در نوبت کمک به مدارس هستند اما زمین برای واگذاری به این پروژه‌ها وجود ندارد.

امین‌جعفری اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان نظام هستند و کمک برای ارتقای سطح تعلیم و تربیت در آنان کمک به ساختن آینده‌ای بهتر برای کشور است.

وی با اشاره به فعالیت‌ 400 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور عنوان کرد: این افراد گام مهمی در راستای ارتقای کیفیت آموزش عمومی در مدارس برمی‌دارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول