اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رئیس آموزش و پرورش باشت معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، محمود نظری به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش باشت منصوب شد.

رئیس آموزش و پرورش باشت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت برگزار شد.

این مراسم با حضور قلی‌پور فرماندار باشت، صمدی‌نسب معاون اداره کل آموزش و پرورش استان و کارکنان اداره آموزش و پرورش باشت در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش باشت برگزار شد.

فرماندار شهرستان باشت در این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش از ارکان اساسی توسعه پایدار است، معلمانی که در این نهاد مقدس در امر تعلیم و تربیت انسان گام برمی‌دارند در حقیقت کار انبیا را دنبال می‌کنند.

علی‌اصغر قلی‌پور به برنامه تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت یکی از مطالبات به حق مقام معظم رهبری است و همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در اجرای هر چه بهتر این طرح ملی مشارکت فعال داشته باشند.

 وی در این مراسم از زحمات همه‌جانبه مدیران قبلی آموزش و پرورش باشت تشکر کرد.

 مدیر جدید اداره آموزش و پرورش باشت نیز در این مراسم به بیان برنامه‌های خود پرداخت.

محمود نظری با بیان اینکه شهرستان باشت از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی برخوردار است، افزود: باید همه دست به دست هم دهیم و با اتحاد و همدلی زمینه شکوفایی قابلیت‌های نسل جوان را شکوفا کنیم.

وی از همه کارکنان و معلمین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست آموزش و پرورش را در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری حمایت کنند.

در پایان این مراسم با حکم پرویز طاهری مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، محمود نظری به عنوان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت منصوب و از خدمات روانبخش دیهیم قدردانی شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول