اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر کانون پرورش فکری دهدشت عنوان کرد

بی‌مهری آموزش و پرورش دهدشت به کانون پرورش فکری کودکان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت با انتقاد از بی‌توجهی مدیران آموزش و پرورش دهدشت به برنامه‌های کانون پرورشی بیان داشت: این نهاد فرهنگی به عنوان فرزند خوانده آموزش و پرورش مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

بی‌مهری آموزش و پرورش دهدشت به کانون پرورش فکری کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فرحناز رحیمی صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت که به مناسبت هفته کتابخوانی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی در رشد و توسعه کشور در زمینه‌های مختلف لازم است که همه ما در حوزه‌های مختلف در راستای تحقق این مهم تلاش بیشتری داشته باشیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان دهدشت بیان داشت: وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که در اشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیشتر مسئله کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد: پیشینه فرهنگی ما و شمار کتاب‌ها و کتابخانه‌ها در عصر شکوفایی تمدن اسلامی و اهتمام دانشمندان اسلامی و ایرانی در پدید آوردن آثار ارزشمند، همه ناظر بر اهمیت کتاب و کتابخوانی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری دهدشت نیز همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه تخصصی کتاب کودک با 30 درصد تخفیف را به منظور اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان برگزار کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت با اشاره به اینکه کانون پرورشی به عنوان پسرخوانده آموزش و پرورش شناخته می‌شود، بیان داشت: این مسئله در تمامی استان‌ها و حتی شهرستان‌های دیگر استان ما لحاظ می‌شود ولی متأسفانه در شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت این مسئله به باد فراموشی سپرده شده است.

وی با بیان این مطلب که کانون پرورشی به عنوان نهادی پرورشی و فرهنگی می‌تواند زمینه‌ساز تربیت صحیح کودکان ما باشد، تأکید کرد: قطعا همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش می‌تواند ما را در نیل به اهداف کانون کمک کند.

رحیمی با انتقاد از نوع نگاه مدیران آموزش و پرورش دهدشت به کانون و عدم آگاهی آن‌ها از برنامه‌های کانون بیان داشت: به جرأت می‌توانم بگویم هیچ ‌کدام از مدیران کانون کوچک‌ترین دغدغه‌ای نسبت به مسائل و مشکلات کانون ندارند.

وی با بیان اهمیت کار برای کودکان و نوجوانان ابراز داشت: قطعا اگر گامی هر چند کوچک از سوی مسئولان و متولیان علمی برای نهادهای فرهنگی به خصوص در حوزه کودکان برداشته شود ما نتیجه و بازخورد آن را در آینده روشن فرزندان شهر و دیارمان می‌بینیم.

وی با دعوت از همه مسئولان به خصوص مدیران آموزش و پرورش برای آشنایی با برنامه‌های کانون اذعان داشت: از مدیران و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش دهدشت انتظار می‌رود که توجه بیشتری به کانون پرورشی به عنوان فرزند خوانده خود داشته باشند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول