اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

آموزش و پرورش قوی نیازمند مشارکت اولیاء دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: برای داشتن آموزش و پرورشی قوی به مشارکت هر چه بیشتر اولیاء دانش‎آموزان نیاز داریم.

آموزش و پرورش قوی نیازمند مشارکت اولیاء دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حسین مصلحی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: برای اجرای برنامه‎ها نیاز به مشارکت عمومی است، زیرا هر توسعه و پیشرفتی به آموزش و پرورش قوی وابسته است.

وی تصریح کرد: توجه به این امر موجب اعتلا می‏شود چرا که هر استان و منطقه‎ای در مشارکت اولیاء خوب کار کرده، در اجرای برنامه‎ها موفق بوده است.

مصلحی‌پور ادامه داد: باید فرهنگ‎سازی شود تا قبل از احداث مسجد، افرادی نمازخوان تربیت کنیم و این امر در آموزش و پرورش صورت می‎گیرد پس به موضوع مهم تربیت و پرورش فرزندان توجه کنیم.

این مسئول اضافه کرد: خانواده‎ها وظیفه سنگینی در عملی شدن این امر دارند و امیدواریم با حضور مبلغان دینی و روحانیون بتوانیم گامی اساسی در این زمینه برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون خواستار اختصاص بخشی از عوارض بار و کالا در بخش آموزش و پرورش شد.

مصلحی‌پور گفت: فعالیت‎های فرهنگی نیاز به اعتبار دارد که اگر مشارکت اولیا و ادارات نباشد این اداره به تنهایی قادر نیست آن گونه که شایسته مردم خوب این دیار و دانش‌آموزان است خدمت کند.

وی با اشاره به وجود مجتمع ورزشی و چمن مصنوعی در بردخون افزود: امکانات ورزشی برای استفاده دانش‌آموزان و فرهنگیان و خانواده‎های آنان و عموم مردم اختصاص یافته و آماده‎ایم برای خدمت به مردم و گسترش فعالیت‎های فرهنگی و ورزشی همکاری داشته باشیم.

این مسئول یادآور شد: فعلا پروژه مدرسه راهنمایی امیر کبیر تعطیل شده و با توجه به نیاز منطقه و اختصاص اعتباری معادل 3 میلیارد ریال برای تکمیل آن، امیدواریم به زودی شاهد بهره‎برداری آن باشیم.

مصلحی‌پور خاطر نشان کرد: نیازمند احداث نمازخانه در تعدادی از مدارس، دبستان فرهنگ، احداث استخر و بازسازی کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار و دبستان امت هستیم که امیدواریم این طرح‎ها محقق شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: برای رسیدن به اهداف بزرگ باید مشکلات بزرگ را از مسیر برداریم و فرهنگیان افرادی هستند که دوران سخت جنگ را تحمل کردند و ملت نیز ایام سخت را دیده و هرگز به آرمان خود پشت نمی‎کنند و برای رسیدن به قله عزت و ترقی باید همه سختی‎ها را تحمل کرد.

وی افزود: امام حسین(ع) و یارانش سختی‎ها را بر جان خریدند تا اسلام عزت یافت و آنچه امروز با آن روبرو هستیم پیام عاشورا است و این نه گفتن به کفر و ایستادن در مقابل ظلم باعث عصبانیت دشمن شده و اینکه می‎خواهیم آزادانه زندگی کنیم و شرافت و استقلال داشته باشیم همه این عوامل موجب فشار جبهه کفر بر ضد ما شده است.

مصلحی‌پور اضافه کرد: در راستای رسالت خود در آموزش و پرورش فعالیت‎هایی نظیر مسابقات فرهنگی هنری، انس با قرآن، برپایی نماز، اجرای مناسبت‎ها و ایام‌الله، آموزش همراه با تحقیق و پژوهش، شناخت استعدادها و طرح‎های مختلف ورزشی در دستور کار است که برای هر یک برنامه‎های متنوعی تدوین شده است.

انتهای پیام/66003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول