اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی فریدونکنار:

تبلیغات فریدونکنار با آموزش و پرورش تفاهمنامه قرآنی امضا کرد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی فریدونکنار از عقد تفاهمنامه فرهنگی قرآنی بین این اداره و آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.

تبلیغات فریدونکنار با آموزش و پرورش تفاهمنامه قرآنی امضا کرد

حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار گفت: جلسه با امام جمعه و نماینده ولی فقیه برای هماهنگی در امور فرهنگی، دینی و تبلیغی شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: جلسات مدیران مراکز قرآن و خانه‌های قرآن، نشست شورای خیرین قرآن کریم، جلسات شورای هیئت مذهبی، جلسات کانون مداحان و شاعران مذهبی و کلاس‌های فرهنگی هسته فرهنگی جوان و نخبگان دینی جوان در فریدونکنار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار با تاکید بر لزوم سرکشی از روحانیون مستقر، از دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری نشست مشترک بین روسای تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش برای اجرای تفاهمنامه همکاری فرهنگی و قرآنی خبر داد.

این مسئول ادامه داد: اعزام مبلغ به مساجد و تکایا در 155 مورد، مدارس 35 مورد، ادارات 30 مورد، اعزام به هیئت مذهبی 65 مورد و میزبانی دوره آموزشی روحانیون مستقر استان در شهرستان فریدونکنار انجام شده است.

ابراهیم‌نژاد همچنین از استقرار روحانی مستقر در روستاهای بنه‌کنار، فرم و ازباران، توزیع کتاب پیام محراب و شبستان بین مبلغان و مبلغات، اعزام مبلغه به تکایا و مراکز فرهنگی و اعزام مبلغه به مدارس خبر داد.

به گفته وی اعزام مبلغه به هیئت مذهبی در 350 مورد، اعزام مبلغ همراه کاروان راهیان نور، اعزام مبلغ به مدرسه نمونه دولتی خوارزمی برای اقامه نماز و کلاس‌های فرهنگی دینی، اعزام خواهران طلبه غیر ایرانی به مدارس و اعزام روحانی از گروه حجت‌اسلام راستگو به مدارس به مرحله اجرا درآمده است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول