اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

درک پیام عاشورا موجب پیشرفت ایران شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت:‌ درک پیام عاشورا از سوی ملت ایران موجب توسعه و پیشرفت کشور شده است.

درک پیام عاشورا موجب پیشرفت ایران شده است

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: درک پیام عاشورای امام حسین(ع) از سوی ملت ایران موجب پیشرفت و ترقی بخش‌های مختلف جامعه در 33 سال گذشته شده است.

وی با بیان اینکه لبیک یا حسین، یالثارات الحسین و هیهات من‌الذله سه شعار اصلی برنامه‌های ماه محرم در زنجان محسوب می‌شود، افزود: مردم زنجان با شعارهای استکبار ستیزی برنامه‌های ماه محرم را برگزار می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه پایتخت شور و شعور حسینی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ورود به ماه محرم انجام داده است، خاطرنشان کرد: محرم امسال با ویژگی‌های خاص در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خادمین حسینی شهر زنجان رکورد جدیدی را در تقویم افتخارات خود در ماه محرم رقم می‌زنند، افزود: برگزاری مراسم هشتم و یازدهم محرم از افتخار شهر حسینی زنجان است.

احمدی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی تصریح کرد: اگر چه دشمنان سعی دارند با

واردکردن فشار به مردم توطئه‌های خود را عملی کنند، اما ملت ایران در حال حاضر موقعیت بدر و خیبر قرار دارد.

وی با بیان اینکه پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی مردم همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند، افزود: برگزاری برنامه‌های ماه محرم به صورت ویژه و خاص نشان از علاقه مردم به انقلاب دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران با ایثار، گذشت و فداکاری پله‌های انقلاب را یکی یکی طی کرده‌اند، افزود: موقعیت امروز ایران برگرفته از مجاهدت ملت است.

وی با بیان اینکه مردم پیام عاشورایی امام حسین(ع) را به خوبی درک کرده‌اند، افزود: ایثار و فداکاری از ویژگی‌های بارز ملت ایران است.

احمدی با اشاره به اینکه موقعیت استان زنجان به دلیل عرض ارادت مردم به اباعبدالله الحسین(ع) بی‌نظیر است، افزود: چشم جهانیان با حرکت با شکوه دستجات عزاداری مردم زنجان است.

وی بر ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان پیام امام حسین(ع) در روز عاشورا تاکید کرد و گفت: باید به منظور احیای این فریضه از فرصت ماه محرم توسط مبلغین به نحو مطلوبی استفاده شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول