اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهبردی قوه قضائیه:

روحیه و احساس عاشورایی راه مقابله با تهاجم کفر علیه اسلام است

خبرگزاری فارس: معاون راهبردی قوه قضائیه گفت: امروز نیز با توجه به اینکه در عرصه تهاجم کفر علیه اسلام قرار داریم، به این روحیه و احساس عاشورایی نیازمند هستیم.

روحیه و احساس عاشورایی راه مقابله با تهاجم کفر علیه اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدباقر ذوالقدر در همایش بزرگ علما و مبلغان استان زنجان اظهار داشت: ماه محرم نقش بی‎بدیلی در حفظ و صیانت از دین اسلام داشته است.

وی با اشاره به اینکه اگر حماسه امام حسین(ع) نبود از دین اسلام به جز رسمی و از قرآن جز اسمی باقی نمی‎ماند، خاطرنشان کرد: همه مقدمات برای از بین بردن قیام امام حسین (ع) در کانون خود فراهم شده بود.

معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه با روش‏های فرهنگی، کنترل فساد بزرگ آن دوران ممکن نبود، اضافه کرد: فقط قیام امام حسین (ع) این فسادها را از بین برد و در واقع از یک دیدگاه استراتژیک پیروز میدان جنگ در کربلا امام حسین (ع) و یاران ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه رمز تداوم دین اسلام و دین پیامبر اکرم (ص) خون حضرت اباعبدالله (ص) و یاران ایشان است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز بر اثر جوشش دوباره خون امام حسین (ع) در ماه محرم آغاز شده بود.

ذوالقدر با بیان اینکه ملت ایران نیز با همان احساس عاشورایی خود انقلاب اسلامی را پیش برده است، تصریح کرد: امروز نیز باید این سرمایه را قدر دانسته و نگذاریم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهتزاز بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه علما و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار بزرگی داشته‎اند، یادآور شد: امروز نیز با توجه به اینکه در عرصه تهاجم کفر علیه اسلام قرار داریم، به این روحیه و احساس عاشورایی نیازمند هستیم.

معاون راهبردی قوه قضائیه با اشاره به اینکه امروز در جنگ همه جانبه و تمام عیار دشمنان و از جمله استکبار جهانی با کشور قرار داریم، خاطرنشان کرد: دشمنان برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران همه شیوه‎های جنگ را تجربه کرده‎اند.

وی به تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ‎های داخلی توسط سر سپردگان به دشمن و تهاجمات سیاسی و بی‌ثباتی‎های سیاسی دشمنان علیه ایران اشاره کرد و افزود: امروز نیز هدف محاصره اقتصادی جنگ است و آنها می‎خواهند مردم را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بشورانند.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول