اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

نهضت عاشورا موجب شد زشتی ظلم برای همیشه تاریخ ماندگار باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نهضت عاشورا موجب شد زشتی ظلم برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.

نهضت عاشورا موجب شد زشتی ظلم برای همیشه تاریخ ماندگار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در آیین افتتاح 515 طرح عمرانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تقدیر از این اقدام جهادگونه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لرستان اظهار کرد: امروز ویژگی زمان شناسی که از بصیرت و تبعیت از ولایت متبلور شده در این حرکت جهادگونه سپاه ظهور یافته است.

وی افزود: خدمات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در تمام زمینه‌ها به ویژه در بحث بصیرت افزایی و زمان‌شناسی قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و تسلیت این ایام گفت: قیام امام حسین (ع) در حقیقت قیام ارزش‌ها، خوبی‌ها و پاکی‌هاست و نهضت عاشورا موجب شد، تا زشتی ظلم برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.

میرعمادی تصریح کرد: برگزاری مطلوب آیین‌های ویژه عزاداری شهادت امام حسین(ع) به واقع هدایت کننده عشق و شور و ارادت مردم به خاندان اهل بیت و جلوگیری از بروز انحرافات فکری و رفتاری و خرافه پرستی و خرافه‌گری در آیین‌های ماه محرم یکی از مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت است.

پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حبیب الله دهمرده استاندار لرستان و جمعی از مسئولان لرستانی با فرمان سرلشگر فیروزآبادی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح به صورت ویدئوکنفراس بهره‌برداری از 515 طرح و پروژه عمرانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در لرستان آغاز شد.

این طرح‌ها شامل  45 سالن چند منظوره ورزشی هر کدام با مساحت 450 متر مربع، هفت سالن فرهنگی ورزشی 9 دی هر کدام با مساحت 1200 مترمربع، 13 حوزه مقاومت و 450 پایگاه مقاومت در سطح لرستان هستند.

انتهای پیام/2304 /ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول