اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان:

تأسی از فرهنگ عاشورا تبلور وحدت برای مقابله با تهدیدات دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان گفت: هفته بسیج با تأسی از فرهنگ عاشورا می‌تواند تبلور وحدت، انسجام ملی و محملی امیدآفرین برای مقابله با تهدیدات متعدد دشمن به ویژه در حوزه اقتصادی باشد.

تأسی از فرهنگ عاشورا تبلور وحدت برای مقابله با تهدیدات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان خدیجه شکی در جمع خواهران بسیجی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: یکی از برنامه‎های بسیج جامعه زنان در این هفته برپایی غرفه عفاف و حجاب در فضای فرهنگی با عنوان "گودال سرخ" است.

وی تصریح کرد: اکنون شاهد به ثمر نشستن نهضت‎های اسلامی در منطقه هستیم که با الهام از تفکر آزادی خواهی و عدالت‎طلبی بسیج، کاخ‎های استکبار در بلاد اسلامی درهم درنوردیده تا تابوی شکست‎ناپذیری اهریمن جهانی در باتلاق بیداری اسلامی برای همیشه دفن شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان یکی از مؤلفه‎های مهم بعد از اعتقادات را توجه به امر اقتصاد عنوان کرد و متذکر شد: رسیدن به استقلال سیاسی در گرو اقتصاد است لذا در بحث اقتصاد مقاومتی با تبعیت از شعار "هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده" باید به تهدیدات دشمن پاسخ مناسبی بدهیم.

دشمن با توسل به تحریم‎های اقتصادی می‎خواهد مردم را به نظام اسلامی دلسرد کند

شکی با بیان اینکه دشمن با متوسل شدن به فشارها و تحریم‎های اقتصادی می‎خواهد مردم را به نظام اسلامی دلسرد کند خاطر نشان کرد: دشمن تلاش می‎کند تا به رشد علمی، رفاه ملی و اشتغال کشور لطمه و سبب بروز اختلالاتی در جامعه شود و با این دسیسه می‎خواهد تا مردم را از نظام اسلامی جدا کند.

وی اضافه کرد: مردم ما باید به این باور برسند که فرهنگ کار در جامعه اسلامی یک ارزش تلقی می‎شود و بیکاری ضدارزش همین طور خرید کالای ایرانی ارزش و خرید کالای خارجی ضدارزش است لذا اگر این فرهنگ در کشور نهادینه شود خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان گفت: بسیج به عنوان عنصری قدرتمند در تمام زمینه‎ها محسوب می‎شود چرا که هر جا حرکت‎های بسیجی به میدان آمده غالب بوده است و نتایج مثبتی را در کارنامه نظام اسلامی دارد.

انتهای پیام/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول