اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار تأکید کرد

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای احیای فرهنگ عاشورا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: با توجه به لزوم زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی در راستای دستیابی به این مهم استفاده از همه ظرفیت‌ها ضروری است.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای احیای فرهنگ عاشورا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار مجید اعتمادی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی عزاداری‌های محرم در این شهرستان اظهار داشت: عشق و علاقه مردم شهرستان انار به ائمه اطهار و به ویژه حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) مثال زدنی و نمونه است.

وی افزود: آنها هر ساله در ایام محرم با دل و جان به عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌پردازند.

اعتمادی تصریح کرد: با توجه به لزوم زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی و با توجه به تأثیر این فرهنگ غنی بر همه ابعاد زندگی آزادگان جهان در راستای دستیابی به این مهم با استفاده از همه ظرفیت‌ها با همکاری دستگاه‌ها برای ساماندهی این مراسم‌ها و ارائه راهکارهای مناسب هر ساله جلساتی با مسئولان هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس با توجه به فرارسیدن محرم‌الحرام جلسه برنامه‌ریزی در محل اداره تبلیغات اسلامی و با حضور امام جمعه، فرماندار و روسای ادارات مربوطه و مسئولی هیئت‌های مذهبی برگزار شد.

در این مراسم مسائل مربوط به مسیر هیئت‌های مذهبی، کنترل عبور و مرور و مسائل امنیتی مطرح، ارزیابی و با توجه به تجربیات گذشته برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام/غ/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول