اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین خبر داد

برگزاری متمرکز عزاداری روز عاشورا در میدان امام حسین (ع) ورامین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین از برگزاری متمرکز عزاداری روز عاشورا در میدان امام حسین(ع) در ورامین خبر داد.

برگزاری متمرکز عزاداری روز عاشورا در میدان امام حسین (ع) ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری لحظاتی پیش در نشست شورای فرهنگی شهرستان ورامین با تاکید بر زدودن انحراف از عزاداری‌ها اظهار داشت: به لطف خدا سال گذشته قمه‌زنی در سطح شهرستان گزارش نشده است، امسال هم هماهنگی بین معاونت سیاسی ‌ـ انتظامی فرمانداری، بخشداران و نیروی انتظامی در این ارتباط وجود دارد.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه عزاداری اهل بیت (ع) گفت: برگزاری مراسم باشکوه و با عظمت بسیار زیباتر است، لازم است یک برنامه عمومی به همت تمام هیئت‌ها و در خور برگزار شود، خود هیئت‌ها بیایند درگیر این کار شوند، قطعا این امر استقبال مردم و عزاداران را نیز در پی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر این اساس تمام هیئت‌ها ظهر عاشورا در میدان امام حسین (ع) ورامین جمع شده و مراسم متمرکز عزاداری برگزار می‌شود.

منصوری با استقبال از راه‌اندازی هیئت دانشجویی در شهرستان عنوان کرد: خوب است مکانی خاص تعیین شود و این هیئت شکل گیرد تا دانشجویان از تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان در آن مکان گردهم آیند و عزاداری کنند.

این گزارش حاکی است، شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین و رئیس شورای فرهنگ عمومی و اعضای شورای فرهنگ عمومی و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در بیت آیت‌الله محمودی برگزار شد.

گفتنی است، بیش از 400 هیئت دارای مجوز از نیروی انتظامی و نیز اداره تبلیغات اسلامی در ایام محرم در شهرستان ورامین به عزاداری سید و سالار شهیدان می‌پردازند.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول