اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

آمادگی هتل‌های زنجان برای پذیرش مسافران در ایام محرم

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: هتل‌ها و میهمان‌سراهای استان آمادگی پذیرش مسافران و عزادران را در ایام محرم دارند.

آمادگی هتل‌های زنجان برای پذیرش مسافران در ایام محرم

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ظرفیت هتل‌ها و میهمان‌سراهای استان زنجان برای پذیرش مسافران ایام ماه محرم یک هزار و 100 نفر اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از هتل‌ها و میهمان‌سراهای زنجان با حسینیه اعظم همکاری و تعامل بسیار خوبی دارند، خاطر نشان کرد: این هتل‌ها برای مسافران و عزاداران ورودی از سایر استان‌ها تخفیف 50 درصدی اعمال می‌کنند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه بیشتر مسافرانی که برای حضور در مراسم عزادارای ماه محرم به شهر زنجان سفر می‌کنند از شهرها و استان‌های اطراف و یا زنجانی‌های مقیم سایر شهرها هستند، ادامه داد: بیشتر مسافران نیز در منزل اقوام خود اقامت می‌کنند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به روستای هدف گردشگری «شیلاندر» اشاره کرد و یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته روستای «شیلاندر» احیا می‌شود.

اجلی با بیان اینکه روستای هدف گردشگری «شیلاندر» طی چند ماه گذشته خالی از سکنه بود، تصریح کرد: این روستا در حال حاضر شاهد بازگشت برخی از اهالی است که اقدام به بازسازی خانه‌های خود می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روستای «شیلاندر» یکی از زیباترین روستاهای استان زنجان است که سبک معماری این روستا به صورت پلکانی است، ادامه داد: بازگشت اهالی روستا و آغاز فعالیت‌های اجتماعی از عوامل مهم جذب گردشگر در این منطقه است.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول