اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه گردشگری شهرداری مشهد خبر داد

ایجاد باشگاه گردشگری فرهنگی در موسسه توسعه گردشگری مشهد

خبرگزاری فارس: باشگاه گردشگری علمی، فرهنگی به‌منظور بهره‌مندی افراد علاقه‌مند به سفر و میراث فرهنگی در موسسه توسعه گردشگری راه‌اندازی می‌شود.

ایجاد باشگاه گردشگری فرهنگی در موسسه توسعه گردشگری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محسن لشگری اظهار کرد: اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و ارائه خدمات گردشگری مطلوب، آسان‌سازی سفر، توسعه گردشگری داخلی و بین‌المللی و همچنین ارتقا علوم مربوط به این حوزه را به دنبال دارد.

وی افزود: دستیابی به این هدف نیازمند فراهم آوردن فضایی منسجم برای رفع نیازها و خواسته‌های دانشجویان و پژوهش‌گران در زمینه‌های مختلف سفر، علم گردشگری، مطالعه و پژوهش است.

لشگری با بیان اینکه این باشگاه با تمرکز بر نیازهای جامعه دانشگاهی تاسیس می‌شود، اظهار داشت: آشنایی با تمدن ایران اسلامی در قالب بازدید از میراث طبیعی، تاریخی، باستانی، فرهنگی، تقویت روحیه خودباوری، آشنایی با طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ ملی، دسترسی آسان به بانک اطلاعاتی در این زمینه و تشویق مردم به استفاده از امکانات گردشگری در فصول مختلف سال از مهم‌ترین اهداف ایجاد این باشگاه است.

مدیر توسعه گردشگری به برخی از خدمات باشگاه گردشگری علمی ـ فرهنگی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های متوالی همایش ملی میراث فرهنگی، انجام طرح ملی صنایع دستی ایران، بازدید از مقاصد فرهنگی و پروژه‌های صنعتی، برگزاری تورهای مختلف گردشگری همچون دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، طبیعت‌گردی، سلامت و تورهای ویژه ایران‌گردی، خراسان‌گردی، مشهدگردی، اجرای طرح‌های مطالعاتی و دوره‌های آموزشی تخصصی، چاپ نشریات علمی ـ پژوهشی، جشنواره عکس و فیلم از جمله این خدمات است.

با ایجاد و راه‌اندازی این باشگاه همه قشرهای مردم به‌ویژه دانشجویان، هنرمندان و اصحاب رسانه می‌توانند با عضویت در آن از برنامه‌ها، خدمات و اردوهای در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 70003/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول