اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

اشتغالزایی 1500 نفر در حوزه گردشگری استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: میزان تعهدات ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری در استان زنجان یک هزار و 580 نفر اعلام شده است.

اشتغالزایی 1500 نفر در حوزه گردشگری استان زنجان

حمیرا قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: میزان تعهدات اشتغال تا آبان ماه سال جاری 965 نفر است که فقط 458 شغل ایجاد شده بود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 29 درصد از مجموع تعهدات اشتغال در حوزه گردشگری محقق شده است، خاطرنشان کرد: 47 درصد از میزان تعهدات اشتغال، از آغاز سال جاری تا آبان ماه نیز تحقق یافته است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه میزان تعهدات برای اشتغالزایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان 3 هزار و 300 فرصت شغلی بوده است، ادامه داد: در مجموع 31 درصد از این تعهدات تاکنون محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهدات اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تا آبان ماه سال جاری 2 هزار و 16 نفر بوده است، تصریح کرد: در مجموع فقط یک هزار و 40 فرصت شغلی در این بازه زمانی محقق شده است.

قهرمانی یادآور شد: 52 درصد از تعهدات اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان محقق شده است.

وی میزان تعهدات اشتغال بخش خدمات را در استان زنجان 9 هزار و 340 نفر اعلام کرد و افزود: 28 درصد از این تعهدات تاکنون محقق شده است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه مقرر بود تا آبان ماه سال جاری 5 هزار و 706 شغل در بخش خدماتی استان زنجان ایجاد شود، یادآور شد: 46 درصد از این تعهدات تا آبان ماه سال جاری محقق شده است.

وی افزود: میزان تعهدات شهرستان خدابنده را در سال جاری 3 هزار و 666 نفر بوده است، اضافه کرد: 42 درصد از این تعهدات در شهرستان خدابنده تحقق یافته است.

قهرمانی با بیان اینکه میزان تعهدات اشتغال شهرستان خدابنده تا آبان ماه سال جاری 2 هزار و 240 نفر بوده است، تصریح کرد: در مجموع تا آبان ماه سال جاری یک هزار و 537 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: 69 درصد از تعهدات اشتغال شهرستان خدابنده تا آبان ماه سال جاری محقق شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول