اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرغامی:

شبکه گردشگری راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تلاش می‌کنیم تا به زودی شبکه گردشگری را با هدف اطلاع‌رسانی سریع در این حوزه راه‌اندازی کنیم.

شبکه گردشگری راه‌اندازی می‌شود

عزت‌الله ضرغامی در حاشیه برگزاری دهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: نمی‌توانم جزئیات بیشتری را در این زمینه اعلام کنم، ولی به مردم قول می‌دهیم در آینده‌ای نزدیک این شبکه که برای راه‌اندازی آن استقبال خوبی صورت گرفته، فعال کنیم تا مردم بتوانند از این شبکه نیز استفاده کنند.

وی در ادامه به حذف 19 کانال برون‌مرزی صدا و سیما از طریق بیگانگان در روی شبکه‌های ماهواره‌ای تصریح کرد: قطع این شبکه‌ها نشان می‌دهد که استکبار جهانی تحمل شنیدن صدای آزادی و بیداری ملت‌ها را ندارد و ما از طریق مجامع بین‌المللی اعتراض و شکایت خود را نسبت به قطع این شبکه‌ها از ماهواره که 9 سال از قرارداد آن باقی‌مانده است، اعلام کردیم.

ضرغامی خاطرنشان کرد: این اقدام استکبار بیشتر به رفتار یک‌جانبه‌گرایانه در حوزه رسانه‌ای شبیه است و با این حرکت‌ها می‌خواهند صدای ملت‌های آزادیخواه را به زعم خود خفه کنند، اما آگاهی ندارند که نفوذ اسلام و احکام تشیع بر قلب‌ها است.

این مسئول اضافه کرد: ما سعی می‌کنیم با تکیه بر توانمندی‌های داخلی هم مشکل پیش آمده بر شبکه‌های ماهواره‌ای و هم ارسال پارازیت‌های احتمالی را برطرف کنیم چرا که به نظر می‌رسد ده‌ها اقدام ایذایی دشمن محکوم به شکست است و آنها راهی جز پذیرفتن حقانیت جمهوری اسلامی ایران ندارند.

اردبیل با میزبانی شایسته فرهنگ عاشورایی نابش را به نمایش گذاشت

رئیس سازمان صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تاکنون در سایه اجلاس پیرغلامان حسینی برکات زیادی نصیب کشورمان در تمام ابعاد شده به طوری که امسال نیز همایش دهم از نظر کمی و کیفی و حضور میهمانان خارجی و توسعه فرهنگ عاشورایی و عرض ارادت به امام حسین (ع) در دنیا اعم از قاره اروپا، آفریقا و آسیا و حتی آمریکا بی‌نظیر بود.

ضرغامی ادامه داد: مداحان خارجی با حضور در ایران انگار در داخل کشورشان توانمندی‌هایشان را به نمایش گذاشتند و به دنیا نشان دادند که در ایران عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت از مرتبط بسیار بالایی برخوردار است.

وی با قدردانی از میزبانی بی‌نظیر اردبیل در دهمین اجلاس پیرغلامان حسینی یادآور شد: امسال گسترده‌تر از سال‌های گذشته و با تدارک برنامه‌های متنوع‌تر اجلاس در اردبیل برگزار شد و قرار است سال آینده نیز در استان گلستان این اجلاس برگزار شود.

این مسئول از اردبیل به عنوان الگو و نمونه عزاداری در سطح کشور یاد کرد و گفت: مردم اردبیل از روزها قبل خود را مهیای عزای حسینی کردند و در اجتماعات عظیمی که از طریق رسانه‌های داخلی و برون‌مرزی از عزاداری اصیل مردم اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود، شاهد آن هستیم که دوستداران اهل بیت خوشحال و شاد از این حرکت اردبیلی‌ها شده و این اقدام آنها خوف را بر دل دشمن مسلط می‌کند.

رئیس رسانه ملی شکل عزاداری در اردبیل را اصیل، سنتی و پرمحتوا توصیف کرد و اذعان داشت: امیدواریم در این زمینه هر سال بر غنای فرهنگ عاشورایی و مکتب ارزشی حسینی افزوده شود.

انتهای پیام/ن10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول