اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم اجرای طرح صورت گرفت

ابطال 10 موافقت‌نامه اصولی گردشگری در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: کارشناس طرح‌های توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از ابطال 10 موافقت‌نامه اصولی مربوط به طرح‎های پیشنهادی گردشگری در این استان خبر داد.

ابطال 10 موافقت‌نامه اصولی گردشگری در چهارمحال و بختیاری

قدرت‌الله ولی‌زاده کاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: به علت عدم پیگیری طرح‌های پیشنهادی از سوی افراد متقاضی، این اداره‌کل اقدام به ابطال موافقت‌نامه اصولی این تعداد طرح کرده است.

وی با بیان اینکه این تعداد طرح در زمینه گردشگری هستند، افزود: از این تعداد طرح شش طرح در شهرستان شهرکرد، دو طرح در کوهرنگ و دو طرح دیگر نیز در شهرستان بروجن بوده‌اند که از سوی این اداره‌کل باطل شدند.

ولی‌زاده بیان داست: طرح‌هایی که موفق به دریافت موافقت‌نامه اصولی از این اداره‌کل می‌شوند، باید با پیگیری افراد متقاضی مجوزهای لازم در این زمینه را از دستگاه‌ها مختلف دریافت کنند و طرح خود را به یک سرانجام مطلوبی برسانند.

کارشناس طرح‌های توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: افراد متقاضی طرح‌های گردشگری باید قبل از مراجعه به این اداره‌کل برای دریافت موافقت‌نامه اصولی، بررسی‌های کارشناسی‌ شده‌ای روی طرح‌های خود داشته باشند که در صورت دریافت موافقت‌نامه اصولی از این اداره‌کل بتوانند اقدامات بعدی را به راحتی انجام دهند.

ولی‌زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: پس از صدور موافقت‌نامه اصولی برای اجرای طرح‌های گردشگری باید بلافاصله مجریان به منظور اجرای طرح پیشنهادی خود بر اساس طرح ارائه شده اقدام کنند که در غیر این صورت و در صورت احراز عدم توانایی یا تمایل مجری برای اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان به عنوان متولی امر، موافقت صادره باطل می‌شود تا این فرصت در اختیار افراد دیگر قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول